הפיוס נמשך • פרסום ראשון

רבני 'דגל', חברי המועצה וח"כ אשר ייפגשו שוב עם ברקת

מאמצי הפיוס בין 'דגל התורה' לראש עיריית ירושלים נמשכים. הערב, ייפגשו שוב רבני 'דגל' עם ניר ברקת, כשהפעם, צפוי להשתתף גם ח"כ יעקב אשר כנציג הח"כים שיביא את דבר התנועה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ברקת ורבני 'דגל' בפגישתם הקודמת (באדיבות המצלם)

פיוס דגל התורה וברקת נמשך: בהמשך למאמצי הפיוס בין סיעת 'דגל התורה' בירושלים לראש העירייה ניר ברקת, אשר יזמו חברי ועדת הרבנים של 'דגל התורה', צפוי להיערך הערב (שני) מפגש נוסף בו ישתתפו חברי ועדת הרבנים של 'דגל התורה' בירושלים עם ברקת.

תפנית ביחסי ברקת-דגל: שורת הישגים בשכונות המעורבות

במפגש ישתתפו, הגאון רבי דוד כהן, הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק והגאון רבי יוסף אפרתי, לצד חברי המועצה מטעם הסיעה, מ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס, אליעזר ראוכברגר וישראל קלרמן.

ל"כיכר השבת" נודע כי חברי הכנסת של "דגל התורה" שוחחו לקראת הפגישה עם הרבנים וחברי המועצה ועל-פי בקשת ועדת הרבנים הוחלט כי ח"כ יעקב אשר, ישתתף אף הוא בישיבה כנציג הח"כים ויבהיר את עמדתה של הסיעה כולה בנושאים העומדים לדיון.

כזכור, לפני חודש התרחשה פריצת דרך במגעים כאשר נפגש ברקת יחד עם יועציו החרדיים עם רבני 'דגל התורה' למפגש גישור ראשון בו התחייב ברקת לסייע לציבור החרדי המתגורר בשכונות המעורבות.

גפני עוקץ את ברקת (צילום ארכיון: באדיבות המצלם)

ב'דגל התורה' היו כאלו שראו בכך ניסיון למעקף של ההנהגה הפוליטית הארצית והמקומית ולכן הוחלט לשלב בכל מפגש שכזה את הנציגות הפוליטית בנוסף לרבני התנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר