סקר חדש: באיזו מדינה הכי נוח לנהוג?

סקר שערכה אפליקציית הניווט ווייז בין המשתמשים ב-38 מדינות קובע באיזו מדינה הכי נוח לנהוג ומי נמצאת בתחתית הרשימה. וגם היכן ישראל בדירוג הנהגים? (חדשות תחבורה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(dennizn / Shutterstock)

אפליקציית הניווט הפופולרית ווייז פרסמה את תוצאות סקר שביעות הרצון של הנהגים ברחבי העולם, שמדרג ומציג באילו מדינות הנהגים הכי מרוצים מחוויית הנהיגה שלהם.

הסקר מתייחס ל-38 מדינות ונותן להם ציון. הציון מבוסס על מספר משתנים שנבדקו, עומס כלי הרכב על הכביש ותדירות פקקי התנועה, איכות תשתיות הכבישים, בטיחות הנהגים על פי מספר תאונות הדרכים, סכנות בדרך ומזג אוויר, שירותים שזמינים לנהג כמו תחנות דלק ורמת הקושי במציאת חניה, מצב סוציו-אקונומי, כולל מחיר רכישת כלי רכב ודלק, ורמת שיתוף הפעולה והעזרה שמשתמשי ווייז נותנים זה לזה.

על פי תוצאות הסקר, גם השנה מחזיקה הולנד במקום הראשון עם ציון של 7.54 נקודות. אל המקום השני בסקר טיפסה צרפת עם ציון של 7.42 נקודות ואת המקום השלישי מחזיקה ארצות הברית עם ניקוד של 7.22.

בתחתית הטבלה במקום ה-38 נמצאת אל-סלבדור עם ציון מביך של 2.85 נקודות. היא “נהנתה” מהמעמד הידוע לשמצה הזה גם בשנה שעברה. מעליה בדירוג ניתן למצוא את הפיליפינים עם 3.13 נקודות ואת גווטאמלה עם 3.36 נקודות.

היכן ישראל ברשימה? מצד אחד אנחנו ממוקמים בדיוק באמצע הרשימה, במקום 19 עם ציון של 5.56 נקודות; אך מצד שני בהשוואה לסקרים של שנים קודמות ישראל צונחת בדירוג, כאשר ברזיל נמצאת מתחתינו במקום ה-20 עם 5.43 נקודות וארגנטינה מעלינו במקום ה-18 עם 5.59.

מה שפגע הכי חזק בדירוג השנתי של ישראל הוא הציון שניתן לה בקטגוריה של “שירותים שזמינים לנהג”, ככל הנראה בשל הקושי במציאת מקום חניה במרכז הערים. הנקודה החלשה השנייה של ישראל הייתה ברמת שיתוף הפעולה והעזרה של משתמשי ווייז בארץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר