המכשיר המתפוצץ

רשות התעופה: אסור להעלות את 'נוט 7' למטוסים

אחרי הריקול: חברת סמסונג סופגת היום מכה תדמיתית קשה בישראל, עם הודעת רשות שדות התעופה על איסור העלאת המכשירים המתלקחים לטיסות, כפי שהוכרז גם בארה"ב (סלולר)

בני סולומון | כיכר השבת |
מכשיר בעייתי (צילום: סמסונג)

רשות שדות התעופה נגד סמסונג: ימים ספורים לאחר שרשות התעופה הפדרלית בארצות הברית הודיעה על איסור העלאת מכשיר הגלקסי נוט 7 של סמסונג למחלקות הנוסעים בטיסות האזרחיות בארצות הברית, מחלקת הפיקוח ברשות שדות התעופה הישראלית אוסרת גם היא על העלאת המכשירים המתפוצצים למטוסים.

במכתב שנשלח היום על ידי רשות שדות התעופה לחברות התעופה בישראל נכתב, כי הרשות מאמצת את המדיניות של FAA (רשות התעופה הפדרלית) ואוסרת על העלאת המכשירים לטיסה, זאת מחשש שהמכשירים יתפוצצו ויתלקחו במהלך הטיסה.

הודעת הרשות מגיעה על רקע ריקול שביצעה סמסונג למכשירים שנמכרו עד כה בעיקר בדרום קוריאה ובארצות הברית, זאת בעקבות כשל חמור ביותר בסוללת המכשיר שנוטה להתחמם, להתפוצץ ולהתלקח.

כזכור, לפני כחודש אמרו בסמסונג כי נמצאו 35 מקרים של בעיות בסוללות, לאחר דיווחים על סוללות שמתלקחות ומתפוצצות בעת ההטענה. אל ישראל המכשיר טרם הגיע, וההשקה החגיגית שהייתה אמורה להתקיים ביום שלישי הקרוב נדחתה בינתיים למועד לא ידוע "בשל עיכובים באספקת המוצרים". במסיבת העיתונאים אמרו בכירי סמסונג כי ייקח לחברה בערך שבועיים לתקן את המכשירים שכבר נמכרו. עדיין לא ברור מתי תחודש מכירת המכשירים.

בכיר בסמסונג אמר בעבר לסוכנות הידיעות יונהאפ, כי הסיבה לפיצוצים הייתה הסוללה של הפאבלט החדש. "הדבר החשוב ביותר הוא בטיחות הלקוחות שלנו, ואנחנו לא רוצים לאכזב את הלקוחות הנאמנים שלנו", אמר הבכיר. הוא הוסיף כי עוד בסוף השבוע או לכל המאוחר בשבוע הבא תודיע ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית על הסיבה להתלקחות הסוללות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר