מקדשים שם שמיים

הכירו את שלושת השלוחים בעלי הצרכים המיוחדים הראשונים בעולם

למרות היותם "ילדים מיוחדים", יוסי, שמולי ולייבי, שלושת בניהם של שליחי חב"ד בפילדלפיה, הפכו לשליחים כמעט לכל דבר. "הם שרים בהתלהבות גדולה ומדביקים את כולם" (עולם)

משפחת שמידט (צילום: chabad.org)

השלוחים המיוחדים שמקדשים שם שמים: הרב מנחם שמידט ורעייתו חוה, שליחי חב"ד בפילידלפיה הם הורים גאים לחמישה ילדים, ביניהם שלושה בנים בעלי צרכים מיוחדים - יוסי (30) שמולי (27) ולייבי (26), בראיון לאתר "chabad.org" מספרים ההורים כי הפכו את ילדיהם המיוחדים לשלושת השלוחים המיוחדים הראשונים.

שלושת הבנים, ששוהים נכון לעתה בבית ספר יהודי לבעלי צרכים מיוחדים, היו מעורבים בניהול בית חב"ד בפילידלפיה מאז היו ילדים, כך מספר אביהם בראיון. "זו זכות גדולה בשבילנו לערב אותם בכל סוגי הפעילויות בבית חב"ד שלנו" הוא אומר.

חוה שמידט מספרת כי הבנים המיוחדים שמובילים את השירה בשולחן השבת בבית חב"ד, מהווים השראה עמוקה לכל האורחים המגיעים למקום.

"הם שרים בהתלהבות גדולה ומדביקים את כולם בהתלהבות שלהם" מוסיפה האם ואומרת כי כאשר הם מתפללים, "הם מתפללים בדבקות, הם תמיד התפללו ברצינות הראויה ולא התרוצצו מחוץ לבית הכנסת כמו ילדים אחרים".

הרב מנחם שמידט מספר כי בעת שהגיעו הבנים לגיל בר מצווה הם נועצו ברב זליג שרפשטיין בשאלה אם הם יכולים להצטרף למניין. התשובה שקיבל היא: "ללא ספק מותר להם להצטרף למניין, הם מבינים היטב שהם מתפללים לקדוש ברוך הוא, ולכן הם מצטרפים למניינים שלנו ומשלימים לנו כל הזמן מניינים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר