הפיגוע בשער הפרחים

השוטרת נותחה; מצבה עדיין קשה אך יציב

ממשיך להיות קשה מצבה של השוטרת שנפצעה אתמול בפיגוע הדקירה בשער הפרחים בעיר העתיקה. היא נותחה בעמוד השדרה ובימים הקרובים יתבהר מצבה (חדשות, בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
זירת הפיגוע אתמול (מדברים תקשורת)

מצבה של השוטרת נפגעת הדקירה משער הפרחים ממשיך להיות קשה אך יציב, כך נמסר הבוקר (ג') מבית החולים שערי צדק בו היא מאושפזת. סמוך לפינויה אתמול עברה השוטרת בת ה-38 פרוצדורה לחסימת כלי דם מדמם וניתוח בעמוד השדרה שניזוק מהדקירה העמוקה. ומבית החולים נמסר כי היקף וחומרת הפגיעה יתבהרו בימים הקרובים. שמה לתפילה ציפורה בת מזל.

גם השוטר שנפצע באותו אירוע מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני יציב, שמו לתפילה יעקב בן פוריאל.

צפו: המחבל עוקב, מסתער, דוקר ונורה למוות

כזכור, המחבל, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, הגיע בשעות הבוקר אתמול לאזור שער שכם כאשר ככל הנראה הסתיר סכין בבגדיו. סמוך לשעה 7:30 לערך זיהה שוטר ושוטרת ההולכים לאורך רחוב סולטאן סולימאן לכיוון שער הפרחים, התקדם לכיוונם במהירות, שלף סכין אותה הסתיר בבגדיו הניף אותה לעברם ודקר את השוטר והשוטרת בפלג גופם העליון.

על אף הדקירה, השוטר נאבק בו, צעד צעד לאחור , דרך את נשקו, ירה לכיוונו ונטרלו. השוטרים נפצעו באורח בינוני-קשה והמחבל נפצע באורח קשה.

מהמשטרה נמסר כי "פעילותו המהירה של השוטר, שבוצעה בנחישות, תוך הפגנת אומץ לב, ודבקות במשימה על אף פציעתו הקשה הביאה לנטרולו של המחבל ומנעה פגיעה באנשי כוחות ביטחון וחפים מפשע נוספים משטרת ישראל ממשיכה לפעול בכוחות מתוגברים אשר פרוסים לאורך מערב ומזרח העיר. ההערכות המבצעית המוגברת תימשך הן לאורך ימי טרום החג ובמהלכם למען בטחון תושבי העיר ומבקריה".

השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ביקר אתמול בבית החולים ואמר, "‏ביקרתי אצל השוטר שנדקר הבוקר בפיגוע בירושלים. מצבו יציב. התרגשתי מאד מגבורתו. הסכין נכנסה בצווארו ויצאה מהצד השני והוא נותר עומד וירה במחבל. השוטר הזה נדקר לפני כעשר שנים בפיגוע אחר והמשיך לשרת ובנו גם הוא משרת כיום במשמר הגבול. אין דברים כאלה".

ארדן הבטיח לפעול נגד המחבל, "‏נעשה הכל בכדי להרוס את בית המחבל במזרח ירושלים שדקר הבוקר את שוטרינו כמה שיותר מוקדם.חובה לנקוט כל צעד שיש בו כדי להרתיע מפגעים נוספים".

"‏ביקרתי גם בבי״ח שערי צדק עם המפכ״ל וקיבלתי עדכון על מצב השוטרת שלנו שנדקרה הבוקר בירושלים ע״י מחבל ארור. מתפלל לשלומה", אמר ארדן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר