עובדיה חממה הלחין יהורם גאון שר - אדרבה

הזמר יהורם גאון מבצע לחן חדש של המלחין והיוצר עובדיה חממה למילותיו הנפלאות של רבי אלימלך מליז'נסק מתוך אלבום חדש עליו הוא עובד בימים אלו (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

אלבום שירי הקודש החדש שיצר עובדיה חממה, מנפק לרגל הימים הנוראים, שיר חדש: אדרבה, ע"פ המילים המוכרות רבי אלימלך מליז'ענסק.

כולם מכירים את הלחן הידוע של יוסי גרין, ששטף את העולם במסר החיובי הגדול, כעת מבטא יהורם גאון פרשנות מוסיקלית חדשה של המלחין והיוצר עובדיה חממה, לאותן מילים קדושות וקסומות. המנגינה הפעם מלווה בניחוח וארומה יהורם גאונית, שזורקת את השומע למחוזות אחרים של ימים קדומים.

"אדרבה, תן בליבנו שנראה כל אחד מעלת חברנו ולא חסרונו". מילים שהפכו להמנון ערגה ושאיפה לחיים מתוקנים בעולם מתוקן. אדרבה יוצא כסינגל שני מתוך פרויקט שירי קודש יהודיים המשותף לחממה וגאון. השיר הולחן במהלך מסע שקיים חממה לפני כארבע שנים עם משלחת אנשי רוח, בקברו של רבי אלימלך מליז'ענסק בפולין, החוויה הרוחנית קישרה בין העבר להווה והביאה עמה מסרים מחברים ומעצימים לימנו אנו.

חודש אלול הוא זמן סימבולי ליציאת השיר. חודש הרחמים והסליחות, זמן שבו יהודי מבקש מבוראו סליחה ומחילה על עוונות שבין אדם למקום. על עברות שבין אדם לחברו - אין יום הכיפורים מכפר עד שירצה את חברו.

על העיבוד המוזיקלי העשיר אחראים עובדיה חממה, ליאור שושן ואודי תורג'מן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר