תלוי איזה עיתון קראתם

עיריית בני ברק מחפשת "נהגת משאית בצבא"?

עיריית בני ברק פרסמה מודעה על מכרז לנהג משאית פינוי אשפה, ב"המודיע" ו"המבשר" השאירו את הדרישה: "נהגת משאית בצבא", לעומת "יתד נאמן" שצנזר זאת (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: GILI YAARI /FLASH90)

הדקדקנות לצד הצנזורה של היומונים החרדיים הפכו כבר מזמן לשם דבר כאשר בכך הם מצדיקים את קיומם הערכי ושומרים על מידע נקי ללא רכילות או בעיות אחרות.

מודעה המתפרסמת הבוקר (רביעי) בשלושת היומונים - "המודיע", "המבשר" ו"יתד נאמן", מלמדת שגם עם פרסומים תמימים לכאורה וגם עם מודעות רשמיות של רשות מקומית חרדית, העיתונים עדיין צריכים לבדוק בשבע עיניים ולאשר רק אחרי קריאה מעמיקה.

המדובר במודעת מכרז של עיריית בני ברק לתפקיד נהג משאית פינוי אשפה ואיסוף זבל.

בתנאי הסף נכתב בין הדרישות כי יש להציג 10 שנות לימוד, נהג/ת משאית בצבא או במוסד ציבורי מוכר במשך שנה לפחות, יכולת עמידה בתנאי לחץ, יכולת ישיבה ממושכת ועבודה בשעות בלתי שגרתיות.

המודעה ב"המודיע"
המודעה ב"יתד נאמן"

למרבה הפלא, עיתון "המודיע" כמו גם "המבשר", פספסו את הדרישה לניסיון בנהיגה בצבא כמו גם את העובדה שהמכרז מחפש נהג או "נהגת משאית בצבא", ופרסמו את המודעה כלשונה.

לעומת זאת, העיתון ב"יתד נאמן" צינזרו באופן חלקי כאשר המבקר מחק את המילה נהגת והשאיר "נהג משאית בצבא", אך השאיר בסוף המודעה את הציטוט כי התפקיד מיועד לגברים ונשים כאחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר