"הכי קרוב לאמא"

שבר את הרשת: אלפי תגובות לאלמן שהתארס עם גיסתו

קרוב ל-2,000 תגובות נערמו רק בעמוד הפייסבוק של "כיכר השבת" לסיפור האלמן שהתארס עם גיסתו. רבים מהם בירכו את הזוג בחיים מאושרים, אבל היה מי שמתח ביקורת (חרדים)

(צילום: מתוך מאמע)

תגובות נרחבות פורסמו במהלך יום אמש (רביעי) ברשתות החברתיות לאירוסיו של נועם אלימלך כהן וגיסתו רחל, אחות אשתו שנפטרה בדמי ימיה לאחר מחלה קשה לפני כחודש וחצי.

עוד בנושא:

בהודעה שהופצה בקרב מקורבי המשפחה נכתב: "צירוף המילים פתאום מקבל משמעות אחרת... אבל ב"ה זכינו (ולא כל אחד זוכה...) ומתוך ההסתר פנים בתקופה האחרונה נועם אלימלך הי"ו סגר וורט בשעה טובה עם רחל תחי' (אחות של אסתר רינה ז"ל) בשורות טובות לכולם. ושהשנה הבעל"ט תהא שנה טובה עם הרבה ישועות!".

הסיפור הפך כאמור לוויראלי ברשתות החברתיות. בדף הפייסבוק של "כיכר השבת" נערמו למעלה מאלף וחמש מאות תגובות לסיפור. חלק מהגולשים סבורים כי האירוסים מוקדמים מדי, אך מרבית הגולשים איחלו לזוג הטרי חיי נישואין מאושרים וצודדו במהלך,

"זה הדבר הכי טוב שיכול להיות לילדים במצב הקיים..." כתב אחד הגולשים. "אין תחליף לאמא, אבל זה הכי קרוב... ולגבי הנפטרת בטוחה שהיא שמחה לראות שהילדים שלה בידיים טובות של אחות".

גולש אחר כתב: "בשנייה הראשונה נשמע נורא, אבל אחרי שנייה... כשחושבים על זה... אחותה תגדל את הילדים ולא איזה אישה זרה שבהמשך אולי תגדל ותפתח שנאה לילדים... נשארת להם אותה סבתא אוהבת שנוסעים לבקר ולא מישהי שמחכה לנכדים שלה ממש..."

עם זאת, היו גם גולשים שמתחו ביקורת רבה על המהלך. "אישתו נפטרה ממש עכשיו! קשה לחיות לבד אבל... תן כבוד", כתב גולש מירושלים. גולשים אחרים תהו כיצד כלה צעירה ורווקה תוכל להתמודד מול שלושה ילדים. "עצוב לי עליה" כתבה אחת הגולשות.

לנו לא נותר אלא לאחל לזוג הטרי חיים מאושרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר