חילול השם במא"ש

מגישת הטלוויזיה הגיעה למאה שערים והותקפה באלימות

מגישת הטלוויזיה הילה קורח הותקפה במאה שערים במהלך צילומים לסדרה חינוכית בה היא משתתפת. קורח, שהגיעה בליווי מאבטחים והתלבשה בצניעות: "ממש פחדתי" (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
קורח בצילומים במאה שערים (מתוך ynet)

חילול השם: מגישת הטלוויזיה הילה קורח הותקפה הבוקר (רביעי) בשכונת מאה שערים בירושלים בעת שעסקה בצילומים עבור פרויקט חינוכי כך לטענת קורח. היא שיחזרה בראיון לאתר ynet את רגעי התקיפה ואמרה: "זרקו עלינו ביצים, שקיות מים וקראו לנו למות, חשתי בסכנה".

מגישת הטלוויזיה סיפרה כי היא הגיעה בלבוש צנוע לשכונה, יחד עם צוות צילום ומאבטחים. אולם לאחר שעה ארוכה, בעת שעמדו לסיים את הצילומים באזור, הגיעו קיצונים למקום והחלו לתקוף את צוות הצילום.

לדבריה, קיצוני ששהה במקום עם עגלת תינוק חסם להם את המעבר בדרך לאוטו. "זה התחיל בטפטופים עד שגורשנו על ידי המון", אמרה.

אחד מאנשי הצוות שנכחו במקום סיפר לאתר ynet כי במהלך הצילומים נשמעו קריאות לעברו ולעבר אנשיו - "פושעים". "ירקו עלינו וזרקו עלינו ביצים, הצעירים התגודדו סביבנו ולא נתנו לעבור. כשצילמנו בסמוך לישיבה בירושלים, התחילו לקלל אותנו, אבל החלטנו שלא ניכנע - בשלב מסוים הבנו שאי אפשר להמשיך לצלם ורק רצינו לצאת משם".

עובד נוסף תיאר את התקרית ברשת, וסיפר שלא הייתה כוונה לפגוע בתושבי המקום. "ראיתם מנחה שהייתה לבושה יותר מאחלה דוסית ממאה שערים כי רצינו לכבד את המקום ואתכם, אתם החלטתם להפריע לנו", כתב. "זה התחיל בזריקת שקיות מים עם סבון מהחלונות, אחרי זה הרגשנו שעוד שנייה עושים עלינו לינץ'", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר