בעת נאומו בעצרת האו"ם

סאטמר והקיצוניים יפגינו נגד "ראש הכופרים נתניהו"

"התאחדות הרבנים" המזוהה עם סאטמר מארגנת הפגנה נגד רה"מ נתניהו בעת נאומו בעצרת האו"ם • "עלינו להזעיק תבל ומלואה נגד רשעים אלו, בזמן שראש הכופרים יופיע באו"ם" (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
נתניהו נאום בצרת האו"ם, ארכיון (צילום: Amir Levy/FLASH90)

בהתאחדות הרבנים המזוהה עם חסידות סאטמר בארה"ב קוראים לצאת מחר, יום שישי, להפגנה מול בנייני האום בשעת נאומו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בפני נציגי האומות המאוחדות.

לדברי העסקנים, "חשוב כי בעת נאומו של ראש ממשלת הכופרים בנימין נתניהו בוועידת האו"ם, בו הוא יציג את עצמו כמי שמייצג את עם ישראל, יפגינו אלפים מבני היהדות החרדית מול בנייני האו"ם נגד הגזירות על הדת בארץ הקודש".

בקריאה מיוחדת שפורסמה על ידי "התאחדות הרבנים" נכתב כי בשל "הגזירה הנוראה גזירת הגיוס שגזרה מלכות המינות בארצה"ק שהוא גזירת שמד וכליי' רח"ל... ולאור שאר הגזירות נגד קיום הדת והתורה הקדושה בארץ הקודש, חובת השעה עלינו להזעיק תבל ומלואה נגד רשעים אלו ההולכים בעקבות מלכויות הרשעה...

"אי לזאת נצא לרחובה של עיר במחאה אדירה בעת ובזמן אשר ראש הכופרים יופיע אצל האומות המאוחדות לדבר בשם התורה ובשם הכלל ישראל, נוקיע אותו ונפרסם לעיני העמים והשרים ששם ישראל גנוב בידם והם הם העוכרי ישראל הפועלים לכלות שם ושארית ישראל".

בוועד המארגן אומרים שהם מצפים לגל של מחאות סוערות בעת ההפגנה מצד "פורקי עול תומכי מדינת ישראל, אנשים ונשים פרוצים שדרכם לבוא להפריע למחאות של היהדות החרדית", וביקשו מאת המשתתפים להתעלם מהם ולציית רק להוראות של המארגנים.

בקהילת האדמו"ר מהרי"י סאטמאר יצא כרוז מיוחד שקורא בפקודת הקודש של האדמו"ר על כל אחד ואחד להשתתף בההפגנה מול בנייני האו"ם להודיע לכל העמים שהכופרים לא מייצגים את עם ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר