מפגש גדולי ישראל • עדות מתוך החדר

הרבי מגור בירך, מרן הרב שטיינמן התבטא: "אנחנו ידידים"

הרב ישראל פרידמן, מקורבו של מרן הרב שטיינמן, חושף את כל מה שהתרחש בחדר בבית בחזון איש 5 במהלך ביקור הגומלין של הרבי מגור • הברכה, השיח, צרות הכלל וההתבטאות של מרן (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הרב שטיינמן ומרן הרבי מגור (באדיבות המצלם)

ביום שאחרי הביקור המיוחד של כ"ק מרן האדמו"ר מגור במעונו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, לאחר הפיוס ההדדי שפרץ אל תודעת הציבוריות החרדית בשבוע שעבר ,עם הגעתו של מרן ראש ישיבה אל שמחת בית גור, הסכים עורך העיתון "יתד נאמן" הרב ישראל פרידמן, שהינו מקורבו של מרן הגראי"ל שטיינמן להתראיין על יוזמת השלום ועל הרגשותיו ותחושותיו בעת הביקור המרגש.

פרידמן סיפר, בראיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר" ברדיו "קול חי" כי היתה זו אווירה רוחנית מיוחדת בפרט על רקע ימי חודש אלול וראש השנה הנמצא בפתח לחזות בשני מנהיגי הדור יושבים יחד ומשוחחים בחביבות מופלאה.

"הרבי מגור נכנס לחדר, התיישב ובירך ברכת 'ברוך המקדש שמו ברבים', זו היתה תחושה מופלאה וכל הנוכחים חשו שהם עדים לרגעים היסטוריים", ציין פרידמן.

לאחר מכן דנו גדולי ישראל בהלכות ראש השנה ודיברו על כך שצריך להתפלל שלעם ישראל תהיה שנה טובה מזו שחלפה.

"ראו בחוש כיצד מה שמעניין את גדולי ישראל אלו צרות הכלל ולא עניינים שבזוטות כאלו ואחרים", הוא מספר.

ריקוד השלום של גדולי ישראל, בשבוע שעבר (באדיבות המצלם)

כשהמראיין מרדכי לביא ביקש לשאול האם השתתפו בפגישה גם אישים פוליטיים השיב עורך "יתד נאמן": "מה פתאום? מדוע פוליטיים? זו היתה פגישה רוחנית באטמוספירה אחרת לגמרי".

פרידמן סיפר כי הוא עצמו ועוד מהנוכחים הוזילו בעצמם דמעות של התרגשות. "מרן ראש הישיבה אמר לנו לאחר הביקור: 'הוא ידיד שלי ואני ידיד שלו'.זה בעצם סיכום של הכל. הידידות העזה בין גדולי ומנהיגי הדור".

"לי זה הזכיר את המסע המשותף לארה"ב שהייתי נוכח בו, או אז הייתי עד לקשר האמיץ ולידידות הקרובה הנרקמת בין מרן ראש הישיבה לרבי מגור", הוא מוסיף. "כולנו תקווה שהפיוס והשלום ימשיכו הלאה גם לשנים הקרובות ויגרמו לאחדות בקרב עם ישראל".

האזינו לראיון המלא מתוך "מהדורת הבוקר" ברדיו "קול חי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר