המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

ארה"ב נמצאת במתח נוראי, מי יהיה הנשיא. הקב"ה החליט מי הוא יהיה. מי שיאהב את ארץ ישראל הקדושה, יגן עליה ולא ידבר על מדינה פלסטינית – הוא ינהיג (המסר השבועי)

(תאיר נרי)

אבא שבשמיים ובארץ מגן ושומר על ארץ הקודש, ארץ ישראל, בכבודו ובעצמו, לא מלאך ולא שרף! יש חומת אש סביב גבולות ישראל. ואנחנו היהודים בארץ ישראל, נעשה השתדלות להכיר בטוב שנותן לנו בורא עולם. אסור לאדם לברוח מהכרת הטוב. בורא עולם אומר לעם ישראל בארץ הקודש: 'יהודים, מחודש אלול והשנה החדשה, מַתחילה לארץ ישראל וליהודים בארץ ישראל שנה מופלאה! דברים מופלאים וטובים יהיו לעם ישראל, ניסי ניסים! בורא עולם מתעתע בכל העולם, עושה מגדל בבל, בכל ארץ בעולם, כדי שכולם יעזבו בשקט את ארץ ישראל ואת היהודים שבארץ ישראל ולא יפריעו לנו.

הקדוש-ברוך-הוא אוהב כל יהודי ויהודייה, למרות הקושי הנפשי והייסורים שבאים עליהם לטובתם, כדי לזכך ולטהר אותם. עם ישראל לא להיות בפאניקה, להאמין בכוחו של בורא עולם. הקדוש-ברוך-הוא מבקש להאמין בו ולקיים את עשרת הדיברות. כשעם ישראל יקפידו על קיום עשרת הדיברות, ינהגו בחסד ובאמונה - יהיו מוגנים ושמורים מבורא עולם.

כמו שהקדוש-ברוך-הוא אחראי על הפרנסה, הגשם, הלידה, החיים וההפך, כך אחראי גם על כל גבולות ישראל, ארץ הקודש ששייכת לו! בורא עולם מגן ושומר עליה ועל היהודים שבה, לא מלאך ולא שרף!

הקדוש-ברוך-הוא לא ייתן לאף מדינה לפגוע בארץ הקודש וביהודים שבה, הקדוש-ברוך-הוא מטפל בהם ישירות בעזרת איתני הטבע, שיטפונות, רעידות אדמה, סכסוכים, אש ושריפות, חום ורוחות קשות. נותן להם להסתבך עם עצמם כדי שיעזבו את ישראל.

כל בעלי הצווארון הלבן המשחדים והמשוחדים, בכל הערים, העיירות והמועצות בישראל, בורא עולם נשבע בשבועה: יגלה את כולם! את כל המשחדים והמשוחדים, דתיים ולא דתיים, מהקטן ביותר עד הגדול ביותר - כולם יתגלו במערומיהם. בורא עולם מזכך ומטהר את העולם. בורא עולם רואה את כאבם של היהודים שנגרם על ידיהם של אנשי השוחד והאפליות ואומר: עד כאן, די! שמעתי את צעקתם ונאקתם של בניי בכל דבר ודבר!

כל מדינה באירופה, שרוצה להקים שתי מדינות בארץ ישראל, לקחת חלקים מארץ ישראל ולתת לפלסטינים, הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג העולם ייתן להם מהלומה, להבת אש שתמרר את חייהם, וכולם, כולם יידעו שהמכה הזו מבורא עולם, בגלל שרצו לתת לפלסטינים חלקים על חשבון אדמת הקודש. כל מדינה שרוצה להזיק ולהציק לארץ ישראל – בורא עולם ייתן בה אש ושריפות, מחבלים ומכות של איתני הטבע ולא ייתן להם לחיות בשקט אפילו שניה אחת.

כל מדינות ערב רוצות להפוך את אירופה למוסלמית, הם שונאים את הנוצרים. המוסלמים שונאים נוצרים ולא יהודים, את היהודים הם שונאים פחות. מדינות ערב וכל העולם יודעים שבלתי אפשרי לשלוט על ארץ ישראל הקדושה, ולא יהיה לעולם! הערבים המוסלמים יודעים מראש שלא יצליח להם ולכן עברו 'לאכול' את אירופה. הערבים המוסלמים יודעים בוודאות גדולה ובמאה אחוז, שהקדוש-ברוך-הוא נמצא בארץ הקודש, מגן על היהודים, על אדמתם ועל אדמתו. מכל אלפי השנים שרצו לפגוע באדמת הקודש ואף פעם לא הצליחו, הם יודעים שאין להם מה להמשיך! רק להתקפל ולכבוש את אירופה, שם יש להם אדמה בשפע.

ארה"ב נמצאת במתח נוראי, מי יהיה הנשיא הבא. הקדוש-ברוך-הוא החליט מי הוא יהיה. אומר הקדוש-ברוך-הוא למועמדים: מי שיאהב את ארץ ישראל הקדושה, יגן עליה ועל היהודים שבה ולא ידבר על מדינה פלסטינית – הוא ינהיג! יעלה המועמד שיהיה נגד מדינה פלסטינית ונגד מסירת חלקים מאדמת ארץ הקודש.

בסוריה, חושבים שיהיה שלום - לא יהיה שלום לעולם. נחש אוכל נחש. יש להם נקמה, טינה ושנאה שאין כמותם בעולם.

חיזבאללה ונסראללה הרימו ידיים, יש להם פחד נוראי. יש להם נשק ותחמושת שהולכים ומתרוקנים, והם בפחד כי סוריה ואיראן לא איתם. כל התחמושת שמגיעה מסוריה ואיראן - צה"ל מפוצץ, ומה שצה"ל לא רואה – יורדת אש משמיים ומפוצצת את שיירת התחמושת!

איראן, אם היא תאיים על ארץ ישראל, בורא עולם ישמיד אותה מעל פני כדור הארץ, יוריד עליה להבות של אש עד בלי די.

כל מי שמייצר, כמויות של נשק גרעיני להחריב את העולם – בורא עולם אומר לו: "חרבם תבוא בליבם", כל מי שחופר בור - נופל בו בעצמו! כל מי שמייצר נשק אטומי להשמדה המונית - בורא עולם ישמיד אותו! בורא עולם ברא את העולם הזה, אך ורק לאהבת חינם, וויתור זה לזה, עזרה זה לזה, אהבה ושלום – לזה נברא העולם. מי שינסה לשנות, משמיים ישרפו אותו, את מפעליו ואת מדינתו.

למה עכשיו? כי עכשיו יש גאולה ויש משיח ובורא עולם מחדש את העולם הזה לעולם טהור וקדוש, עולם של אהבת חינם.

ביפן, ימשיכו רעידות האדמה והמים לזעזע אותם.

סין, קרוב היום שהעולם המתורבת יעזוב אותה, יגלו שהסינים לא ישרים וסין תתרסק.

רוסיה מציעה לארה"ב, 'בואו נעשה שלום עם סוריה'. סוריה בעצמה תוקפת ורוצה להיות תחת רוסיה, ופוטין מראה לעולם שהוא שולט ועושה מה שהוא רוצה.

עיראק מתה, כולם אבודים.

מצרים רעבה ללחם. סיסי צריך להיות בשלום עִם עַם ישראל ולא לתת להכניס תחמושת ממדבר סיני לרצועת עזה. המוסלמים הקיצוניים, דאע"ש וחמאס, ממשיכים לחפש את סיסי כדי לפגוע בו, הם רוצים לטרוף אותו. סיסי שישמור על עצמו ולא יתערב בכלל בנושא המדינה הפלסטינית. אם יהיה בשלום עם ישראל ולא ייתן להכניס נשק ותחמושת ממדבר סיני, תהיה לו שמירה. סיסי, אל תאמין לאף אחד סביבך.

רצועת עזה מלאה תחמושת וטילים שנכנסים ממדבר סיני דרך המנהרות. הם מכינים תשתיות למלחמה נגד ישראל. הקדוש-ברוך-הוא ייתן מכה ברצועת עזה שעוד לא חלמו עליה.

אבו מאזן לא רוצה שלום. הוא שמניע את כל המחבלים והערבים נגד ישראל. הוא נראה תמים, שחקן תמים שצוחק על כולם ונהנה שמחזרים אחריו. הוא יקבל את המכה שלו מהעם שלו.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה את תפילותיהם של עם ישראל. פיהם של עם ישראל היהודים הוא כוח אין-סוף לעשות בו הכל!

הקדוש-ברוך-הוא אומר לחברי הכנסת ולשרים: חבל על המנהיגות של ממשלת ישראל, שרוצים לפגוש את אבו מאזן. בורא עולם אומר ליהודים בישראל: לא ייצא מזה כלום! כלום, כלום!

תורכיה, ארדואן חושב שלא תהיה מהפיכה או פיגועים, חולם חלומות. הכל בכוננות לקראת התוכנית להפוך את תורכיה ולפרוץ לאירופה.

ירדן מלאה במיליוני פליטים שאוכלים אותה. מחכים לבחירות בארה"ב לראות מי יעזור להם - חיים באשליות.

כל התחמושת שגילו בכפרים בישראל, זה בקושי 2.5%! בחברון וסביבותיה יש מפעלים המייצרים נשק פרימיטיבי - אבל הורג. גם בירושלים המזרחית הם כאילו רדומים, אבל זה השקט שלפני הסערה והשקט הזה מפחיד מאוד.יהודים להיות זהירים, ונשמרתם מאוד לנפשותיכם! כל אדם כבדהו וחשדהו. צה"ל והיהודים לא אוהבים מלחמות, אבל כל מי שמנסה לפגוע בנו – ייפגע קשות על ידי צה"ל. עם ישראל חי וקיים לעולמי עולמים, ולא רק זה – בקרוב משיח ייצא לאור, בפרהסיה וישראל תשלוט בעולם.

משיח זה לא מלחמה של מטוסים, טילים ואטום, משיח זה: מה שאומר – קורה באותה שנייה! בזמן שמשיח ייצא בפרהסיה, כל האטום בעולם יהיה אבקת כביסה!

בורא עולם אוהב את התמימים כי ברא את העולם בתמימות, חכמה, דעת ותבונה. את משה רבנו בחר, כי היה תמים, כבד פה וכבד לשון ואותו אהב בורא עולם מכל אדם על פני כדור הארץ. משה רבנו היה עניו ואם בורא עולם אוהב את האופי הזה, מי אנחנו שנתחכם מול בורא עולם. גם אנחנו צריכים להיות תמימים ולאהוב את התמימים. את היהודים שהם כבדי לשון ודיבור - אותם אוהב בורא עולם מאוד.

משיח קיים, אוהב ודואג לעם ישראל, בדרך גלויה או לא גלויה. יש מי שיודעים ומכירים אותו ויש כאלה שלא יודעים, בספק או פוחדים. בקרוב מאוד יידעו כולם את האמת – מי הוא!

משיח נמצא ועוד לא יודעים איך לקבל את התודעה שיש משיח. בגלל המודרניזציה, החומר, הכסף והטכנולוגיה – לא מאמינים שיש משיח. העולם המודרני הוא מורד ויורד. בתקופה המודרנית הזאת חושבים שמשיח זה משהו עתיק וישן, כאילו העולם התקדם ואין קשר, חס ושלום. עם ישראל הוא עם קשה עורף, הם רוצים לראות בעיניים ואחר כך להאמין. אנחנו היהודים עם מובחר, הקדוש-ברוך-הוא בחר אותנו מכל העולם, אוהב את היהודים ורוצה שעם ישראל יהיו מלכים. בורא עולם, בכבודו ובעצמו מזיז ומנער, מסדר ומכוון, מתערב בכל העולם ומכין את העולם הזה בכבודו ובעצמו, הוא ולא מלאך, הוא ולא שרף - לגאולה ומשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר