צפוי למאסר ממושך

הורשע האברך מאיר הרשקוביץ שהיכה ועיוור אדם שחור בברוקלין

מאיר הרשקוביץ, אברך חסידי תושב וילאמסבורג שבברוקלין הורשע בסוף השבוע על ידי בית המשפט בניו יורק בתקיפתו של טאג פטרסון, שהפך בעקבות כך לעיוור בעין אחת (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פיטרסון והרשקוביץ (מתוך טוויטר)

מאיר הרשקוביץ, אברך חסידי תושב וילאמסבורג שבברוקלין הורשע בסוף השבוע על ידי בית המשפט בניו יורק בתקיפתו של טאג פטרסון, עובר אורח שחור שכתוצאה מהמכות הפך לעיוור בעין אחת. הרשקוביץ בן ה-23 צפוי לקבל עונש מאסר של עד 15 שנה בכלא.

השופט דני צ'ון הרשיע את הרשקוביץ בתקיפה מדרגה שניה ואיומים, אולם זיכה אותו מתקיפה בדרגה ראשונה שהעונש עליה הוא עד 25 שנות מאסר.

(מתוך הטלוויזיה המקומית)

באירוע התקיפה שהתרחש בחודש דצמבר 2013, דיווחו למשטרה עוברי אורח כי כ-20 אברכים חרדים היכו את הגבר השחור בו חשדו במעשה פלילי.

המשטרה שעצרה את האברכים שהיו ברובם חברי ארגון השומרים לא הצליחה להשיג ראיות מאחר וסרטי האבטחה מהחנויות הסמוכות נעלמו והעדים סירבו להעיד.

הראיות נגד הרשקוביץ הפכו להוכחות של ממש לאחר שה-DNA שלו נמצא על העקב של הנעל של פטרסון. פטרסון בן ה-25, עבר שלושה ניתוחים לאחר התקיפה וכעת הוא עיוור לצמיתות בעינו הימנית.

הרשקוביץ צפוי לקבל את העונש הכבד ביותר זאת לאחר שמתוך חמישה הגברים שנגדם היו ראיות לכאורה, הודו פנחס ברויאר ואברהם וינקלר וחתמו על עיסקת טיעון במסגרתה נידונו לבצע עבודות שירות 150 שעות בארגון קהילתי. השניים האחרים - אהרון הולנדר ויוסף פריד זוכו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר