נבלמה בחוטי הכביסה

נס בנתיבות: נפלה מקומה רביעית ולא נפגעה

ילדה בת פחות משנתיים טיפסה על החלון ונפלה מקומה רביעית. נפילתה נבלמה בחוטי הכביסה ולא נגרם לה נזק. המשפחה: "אנחנו מודים לאלוקים על כך. זה באמת נס" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

פעוטה כבת שנתיים מנתיבות נפלה בליל שבת מחלון ביתה שבקומה הרביעית. למרבה הנס היא יצאה מהאירוע בשלום.

האירוע התרחש בעיר נתיבות. על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' סמוך לשעה 21:45 שמעו אנשים שהיו ליד בניין בעיר קול חבטה חזקה בקרקע. תחילה חשבו שמישהו השליך מלמעלה שקית אשפה, אבל רגע לאחר מכן נשמעו קולות בכי רמים. כשהתקרבו נחרדו לגלות כי מדובר בפעוטה המוטלת על הקרקע.

התברר כי מדובר בילדה בת שנה ושמונה חודשים שנפלה מדירת הוריה בקומה הרביעית, מגובה של כ־12 מטרים. בנס, היא נבלמה במהלך נפילתה בחבלי כביסה שהיו מתוחים בקומה השנייה. היא צנחה משם בנפילה חופשית לקרקע מגובה של כשישה מטרים — ונותרה בהכרה מלאה.

למקום האירוע הוזעק אמבולנס של מד"א. בשל הגובה הרב שממנו נפלה הילדה היה חשש שהיא סובלת מפגיעת ראש קשה. היא הועברה לבית־חולים סורוקה בבאר־שבע. לאחר שנבדקה התברר שהיא לא סובלת משום שבר בגופה. אתמול הוגדר מצבה קל, ונראה כי בקרוב כבר תשוחרר לביתה.

אביה סיפר אתמול כי בעת נפילת הילדה היו הוא, רעייתו ושלושת ילדיהם הנוספים שקועים בשינה. "כשכולם ישנו היא פשוט טיפסה על החלון ונפלה".

לדבריו, הדירה נמצאת בקומה השלישית, אבל מכיוון שמדובר בבניין על עמודים הרי שהגובה שממנו נפלה הילדה הוא של ארבע קומות. "הבן הגדול שמע צעקות בחוץ והעיר את כולם. היו הרבה אנשים למטה. האנשים חשבו שמישהו זרק שקית של זבל, עד שהיא התחילה לבכות. עכשיו היא כבר מדברת וצוחקת. הנפילה של הילדה נעצרה בחבל הכביסה, ואנחנו מודים לאלוקים על כך. זה באמת נס. ממש מזל". הוא והאמא ביקשו להעביר מסר להורים: "אל תשאירו חלונות בלי סורגים, ואל תציבו את מיטות הילדים ליד החלון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר