סופ"ש מדמם בארה"ב: שני אירועי ירי קשים

5 הרוגים ו-8 פצועים בשני אירועי ירי בארה"ב בבולטימור ובברלינגטון. מצוד נערך אחר שלושה חמושים שביצעו את הירי בבולטימור בו נפצעו בין היתר אב ובתו בת ה-3 (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
זירת האירוע בבולטימור (מתוך טוויטר)

אירועי הירי בארה"ב ממשיכים: שמונה בני אדם נפצעו בתקרית ירי הלילה (מוצ"ש) בבולטימור שבארצות הברית, בהם אב ובתו בת השלוש. מהמשטרה המקומית נמסר כי מתנהל מצוד אחר שלושה חמושים שברחו רגלית מהזירה. התקרית אירעה מטרים ספורים מהמקום שבו נערכה מסיבה גדולה מוקדם יותר. דובר משטרת בולטימור אמר כי אף אחת מהפציעות אינה מסכנת חיים. הוא הוסיף כי אחד מהחשודים שנמלטו נשא רובה והשניים האחרים אקדחים. הרקע טרם ידוע.

בתוך כך, הרשויות במדינת וושינגטון שבארה"ב הודיעו כי עצרו את החשוד במסע הירי אתמול בקניון בברלינגטון שליד סיאטל, שבו נרצחו ארבע נשים וגבר. מחלקת החירום של מחוז סקאגיט צייצה בטוויטר כי החשוד נתפס: ארקן סטין, בן 20 מוושינגטון. מדובר במוסלמי שהיגר מטורקיה. גורמים ברשויות הביטחון בארה"ב אמרו כי לא ניתן כרגע לשלול את האפשרות שמדובר במתקפת טרור, אך הדגישו כי לפי שעה הם אינם יודעים מה היה המניע של סטין.

אתמול אמר דובר המשטרה המקומית מארק פרנסיס כי מתנהל מצוד אחר גבר חמוש ממוצא היספני, לבוש חולצה שחורה, שנראה נמלט רגלית בכביש ראשי אחרי הטבח במחלקת האיפור של חנות הכלבו מייסיס. פרנסיס המליץ אתמול לתושבים שלא להגיע לקניון ולרחובות הסמוכים. "המצוד אחר היורה נמשך. הישארו בבית, הישארו בטוחים", אמר.

עדי ראייה סיפרו על המראות הקשים בקניון. ברנדי מונטרויל סיפרה ל-CNN, כי ברגע הראשון חשבה שמדובר בתרגיל, "אבל ישר חושבים על מה שקרה באורורה, קולורדו, ולכן התפנינו במהירות", הוסיפה כשהיא מתייחסת לטבח בבית הקולנוע ב-2012, אז נרצחו 12 בני אדם בקולנוע בדנבר. "כשיצאנו לא ידענו אם זו שריפה, אז חיפשנו עשן או משהו כזה. ואז שוטרים הגיעו והחלו לשאול אותנו אם ראינו משהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר