צניעות, ערב יום הדין

הגאון רבי בן ציון מוצפי: "לק בציפורניים מושך עיני הגברים והם חוטאים"

הגאון רבי בן ציון מוצפי, יוצא בקריאה לנשים להתחזק בצניעות, במיוחד בימים אלו, ערב יום הדין, שכן הן יכולות לעצור המגפה והבהיר כי לק בציפורניים מחטיא גברים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים בציבור הספרדי, יוצא בקריאה לנשות ישראל להתחזק בנושא הצניעות, במיוחד בימים אלו - ערב יום הדין, שכן הן יכולות לעצור את המגפה והבהיר כי לק בציפורניים הוא מחטיא גברים.

בסוף השבוע נשאל הרב בנושא צניעות נשים: "מחילה על טרחת הרב. אך זה שעת הצורך של הדור. ישנה תופעה רחבה שנשים חרדיות הולכות עם 'נעלי אצבע' ללא גרביים".

הרב מוצפי כתב בתשובה: "אוי מה היה לנו, אסון רודף אסון בחורי ישיבה באמצע לימודם מתמוטטים והולכים לעולמם, תינוקות מתים במיתות משונות, אמהות צעירות מניחות שבעה, שמונה, יתומים לאנחות".

לדבריו: "אנחנו אשמים שלא נוהגים בצניעות, וזה מתחיל בשומרי המצוות האחראים, לק בציפורניים מושך עיני הגברים והם חוטאים בראייתם, קשה לתאר מה עובר על כל אחד ובפרט הרווקים".

"נשים ובנות יקרות", פנה הרב, "המפתח בידכן, אתן משמרת הקודש של עם ישראל, בזכות צניעותכן תיפסק המגיפה, בזכותכן ניגאל, בזכותכן נכתב ונחתם בספר חיים טובים ואתן בראש, כי אתן מצילות את ישראל.

"המברך אתכן בכל לב ואבקש עליכן בימים הנוראים בכל המקומות המסוגלים, בתפלות השונות. חזקו ואמצו, החותם בברכה בן ציון בן הצדיק המקובל הנסתר והאדיר רבנו סלמן מצפי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר