האזינו להקלטה

כך נשמעה השיחה בין ראש הממשלה לצ'ארלי אזריה

"צ'רלי, ייתנו לו את כל הזכות להגן על עצמו. אני רוצה שתאמין בזה ואני רוצה שתפעלו גם בהתאם לזה" אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחה שקיים עם אביו של החייל היורה (בארץ)

(צילום: Flash90. הקלטה מתוך "לפני כולם" עם שרון גל, באדיבות ערוץ 20)

כך נשמעה השיחה בין ראש הממשלה לאביו של החייל היורה אלאור אזריה: לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות התבטאותו של ראש הממשלה נתניהו בה השווה כביכול בין משפחתו של אלאור אזריה למשפחות שכולות, בערוץ 20 חשפו הערב (ראשון) את הקלטת השיחה בין צ'רלי אזריה לראש הממשלה, בה נשמע נתניהו אומר "צ'רלי, אני מבין ללבך. אני סומך על הבדיקה".

בתחילת השיחה אמר צ'רלי אזריה לראש הממשלה: "אני נכה משרד הביטחון. אני איש משטרה מעל 30 שנה, אני חקרתי עבריינים. אני הכנסתי עבריינים לבתי סוהר והובלתי אותם עם אזיקים בידיים. שאני רואה שמכניסים לי את הבן שלי, עם אזיקים".

ראש הממשלה אמר לאזריה בתגובה "צ'רלי, ייתנו לו את כל הזכות להגן על עצמו. אני רוצה שתאמין בזה ואני רוצה שתפעלו גם בהתאם לזה. תציגו את כל מה שיש לכם להציג במסגרת הבדיקה, היא תהיה הוגנת ומקצועית, בזה אני בטוח".

נתניהו הוסיף ואמר "אני אבא לחייל, אני מבין את המצוקה שאתם מצויים בה. החיילים שלנו בחודשים האחרונים עומדים באומץ לב ובנחישות מול מתקפות טרור ומרצחים שבאים להרוג אותנו. והם נדרשים לקבל החלטות בזמן אמת, בתנאי שטח, זו ודאי מציאות לא פשוטה".

נתניהו הוסיף עוד "הנקודה הראשונה היא שאני בטוח שהבדיקה מתחשבת במכלול הנסיבות הללו ואני משוכנע שהיא תהיה מקצועית והוגנת כלפי הבן שלך. אני סומך על צה"ל ועל הרמטכ"ל ועל הבדיקה במאה אחוז. אני חושב שגם אתה צריך לסמוך על המפקדים ועל הבדיקה. עם ישראל חייב להיות מאוחד מלוכד סביב הצבא. יש לנו רק צבא אחד ויש לנו עוד מבחנים גדולים לפנינו".

בתגובה ענה צ'רלי אזריה לנתניהו "אני מאוד מודה לך, המשפחה מבקשים רק משפט צדק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר