"הופעה נאה"

השפם של המפכ"ל אלשיך והציוץ השגוי של השר ארדן

השר ארדן עט על מודעה נושנה המבקשת מ"בעלי הופעה נאה הכוללת שפם" להתגייס למשטרה, וצייץ אותה בחדווה. הוא לא שם לב שהיא מזויפת, מה שהוביל לפינג פונג משעשע (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
השר ומפכ"לו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

השר לביטחון פנים גלעד ארדן (ליכוד) "הבריק" היום בטוויטר, עם ציוץ מקורי במיוחד שבא לשבח את המינוי של המפכ"ל רוני אלשיך - אותו כזכור ביצע כמוצא אחרון, לאחר שמועמדו גל הירש סירב לתפקיד בשל הסערה הציבורית שחוללה מועמדותו.

"נראה שעשיתי בחירה מצויינת", הוא צייץ בצמוד לצילום מודעת 'דרושים' מהעיתון מעריב מלפני כ-50 שנה, בשנת 1967. המודעה שפורסמה לכאורה על ידי המשטרה, מציינת בין תנאי המשרה לתפקיד השוטר במשטרת ישראל בימים ההם, את המלים "הופעה נאה הכוללת שפם" - כשארדן כמובן מכוון בהפניה למודעה לשפמו של אלשיך, המפכ"ל הנוכחי, שדי הפך לסמלו ה"מסחרי".

המודעה המצוייצת (מתוך הטוויטר של @UriahCanaff)

אלא שצייצנים מעט בקיאים, כאוריה כנף והלל גרשוני מיהרו להעיר לשר כי המודעה כפי שהוצגה על ידו עם הפסקה הרלוונטית, היא לאחר עיבוד פשוט. סוג של "זיוף" שרץ ברשתות החברתיות.

ארדן נאלץ להגיב: "אומרים לי שיתכן והמודעה מזוייפת. אם אכן כך, אנא ראו הציוץ כמחוק ואל תשתעשעו מהמודעה. עדיין מינוי מצויין לדעתי - גם אם המודעה מזויפת...", ניסה לצאת מהמבוכה הקטנה וה... בהחלט משעשעת.

רוני אלשיך מקבל את דרגות הרב-ניצב. ארכיון (צילום: עפר מאיר, ynet)

בהמשך הוסיף השר לביטחון פנים בהומור: "אני מאד מבקש, יש אנשים עם חסינות מביקורת וטעויות". גם מינויו היום של מפקד אגף התנועה החדש, ניצב דורון ידיד, הושחל ל"תקרית" החביבה כשהעיתונאי בן כספית הקניט את ארדן שצייץ את המינוי: "אבל אין לו שפם!", ונענה ב"עם שפם זה הכי הכי בכיר...".

המודעה המקורית (מתוך הטוויטר של @HillaBLA)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר