המצלמות גילו

כייס קשיש - והתלונן כי הכסף נשדד ממנו

אין גבול לחוצפה: צעיר שדד עשרות אלפי שקלים מקשיש, וכשאיבד את חלקם ניגש להתלונן במשטרה על גניבה. בעזרת מצלמות האבטחה הוא זוהה בידי השוטרים ונעצר (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתפס על חם (צילום: מצלמות אבטחה, מתוך ynet)

אתמול (ראשון) הגיע צעיר בן 28 מתל אביב לתחנת המשטרה בעיר והגיש תלונה על כך שנגנבו ממנו 13 אלף שקלים. במהלך הגשת הופתעו השוטרים לגלות כי הוא דרוש לחקירה במשטרת נתניה בגין חשד שהוא גנב 37 אלף שקלים במזומן מקשיש בסניף בנק הפועלים. השוטרים כמובן עצרו את החשוד, שבחקירתו הודה במיוחס לו אך טען כי בזבז את שאר הכסף.

לפני כחודשיים הגיע בן עמי מלטינסקי לסניף בנק הפועלים ברחוב הרצל בנתניה כדי להפקיד עבור בנו סכום של 37 אלף שקלים. כנהוג, הוא לקח מספר והמתין בתור. תוך כדי ההמתנה קיבל הקשיש שיחת טלפון, קם מכיסאו ופנה הצידה.

בעת שקם, השקית עם הכסף המזומן נפלה לרצפה. מצלמות האבטחה תיעדו את הגנב - הלא הוא מיודענו מגיש התלונה על גניבה בתל אביב - כשהוא מבחין בנעשה, מרים את השקית, בודק את תכולתה ונמלט. מלטינסקי הקשיש מיהר להגיש תלונה בתחנת המשטרה בנתניה.

הקשיש שנשדד (צילום: מתוך ynet)

בן עמי מלטינסקי אמר אז: "במקום לגלות אזרחות טובה הוא העדיף לגנוב את הכסף. חורה לי מאוד שהוא גנב את הכסף. זה פגע בי מאוד, ממש מפח נפש, המעשה שלו השפיע עליי בצורה מאוד קשה. לא כדאי לו לפגוש אותי", הוא אמר ל-ynet.

החוקרים הצליחו בעקבות החקירה לזהות את החשוד אך לא לאתר אותו, והוא הוכרז דרוש לחקירה. כאמור, הוא נעצר במקרה, אחרי שהגיע לתחנת משטרה בתל אביב כדי להתלונן שנגנבו ממנו 13 אלף שקלים – שהו בעצם חלק ממה שהוא גנב מהקשיש.

בחקירתו טען, "איני לקוח של הבנק, הגיעתי אליו רק לסדר משהו". החשוד הובא לבית משפט השלום בפתח תקווה ומעצרו הוארך ביומיים. במשטרה מתכוונים להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים. הקשיש בן עמי הגיב למעצר ואמר, כי הוא שבע רצון מכך שהחשוד נעצר ושהוא מקווה שהמשטרה תמצה איתו את הדין. הוא לא מוותר ומוסיף: "אני מתכוון לתבוע אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר