"יא דוס מסריח"

נהג 'אגד' שקילל וגידף את החייל החרדי - פוטר מהחברה

נהג אוטובוס ב'אגד' שקרא לחייל החרדי "דוס מסריח" וביזה אותו לעיני עשרות נוסעים פוטר מתפקידו על ידי החברה • מחברת 'אגד' נמסר כי "הנהג כשל בהתנהגותו באופן רצוף ומטריד" (חרדים, בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום תמונה: שאטרסטוק; וידאו באדיבות 'גלי צה"ל')

כשבועיים לאחר פרסום המקרה המטריד, הודיעה חברת 'אגד' כי הנהג שקילל וגידף חייל צה"ל חרדי וקרא לו "דוס מסריח" פוטר מתפקידו ולא ישמש יותר כנהג בחברה.

הנהג הנדון כשל בהתנהגותו באופן רצוף ומטריד והחלטנו במשותף על הפסקת ההתקשרות בינינו. הנהג אינו עובד עוד באגד בשל רצף מטריד של אירועים הנוגעים למתן שרות ירוד ולוקה בחסר", נמסר מאגד.

כזכור, חייל חרדי, המשרת ב'גלי צה"ל' ונושא תעודה המאפשרת לו לנסוע בתחבורה הציבורית בלבוש אזרחי בשל הימצאותו הרבה בירושלים בשכונות החרדיות, עלה לפני כחודש לקו 75 של אגד בירושלים מהדלת האחורית, קו שאפשר לעלות בו מכל הדלתות ולתקף את הכרטיס באופן עצמאי במכונות אוטומטיות שמוצבות בו.

הנהג הבחין כי החייל לא תיקף את כרטיס ה"רב קו" וצעק לעברו לגשת אליו, אלא שגם אחרי שהחייל הציג את התעודה והזדהה כחייל, הנהג המשיך לצעוק עליו.

בשלב זה החייל שלף את הטלפון הנייד שלו והחל לצלם את נהג האוטובוס. הנהג עצר את האוטובוס, קם ממקומו וליווה את החייל בקללות אל פנים האוטובוס לעיניהם של עשרות נוסעים.

"תעיף את המצלמה, הבנת?", צועק הנהג. "תעוף אחורה, חתיכת זבל. נראה אותך גבר מצלם אותי. אני אראה לך, נראה אותך גבר מצלם אותי, אם אני לא אשבור לך עכשיו את הפלאפון".

החייל נשמע מסנן: "חוצפן", והנהג בתגובה המשיך: "מי שהביא אותך חוצפן, יא דוס מסריח".

באגד מסרו לאחר האירוע כי "על פניו מדובר באירוע חריג, שאיננו משקף את התנהגות נהגי אגד בירושלים, הפועלים במסירות ובאדיבות כלפי מאות אלפי הנוסעים מדי יום. אגד מגנה את המעשה והנהג יובא בפניי ועדת המשמעת של אגד, שתטפל באירוע ללא דופי", כפי שאכן נראה שהחברה עשתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר