חשש מקריסת מערכות מיידית

הידרדרות במצבו של פרס: משפחתו הוזמנה להיפרד ממנו

שבועיים אחרי אשפוזו של הנשיא לשעבר שמעון פרס בבית החולים שיבא לאחר שלקה באירוע מוחי, חלה הצהריים החמרה דרמטית במצבו. קרובי משפחתו ויועציו של פרס הוזמנו להיפרד ממנו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד באלול תשע"ו | 27.09.16
שמעון פרס (צילום: Yossi Zamir/Flash90)

לפני זמן קצר (שלישי) חלה החמרה משמעותית במצבו של הנשיא לשעבר שמעון פרס בן ה-93. הרופאים מעריכים כי מצבו הנוירולוגי נפגע אנושות ומצבו הוא בלתי הפיך. על פי הדיווח, החשש של הרופאים הוא שפרס יכנס בקרוב למצב של קריסת מערכות. משפחתו של פרס הוזמנה אחר הצהריים לבית החולים בכדי להיפרד ממנו.

בשעות הערב הגיעו שר הפנים אריה דרעי ורב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ לבית החולים שיבא, ועכרו תפילה לשלומו של פרס.

יו"ר ש"ס בבית החולים (באדיבות המצלם)

"מצבו של פרס ממשיך להיות קשה מאוד, אנו מביעים דאגה נוכח אי התקדמות במצבו", מסרו היום רופאיו של הנשיא התשיעי שעדכנו כי חלה החמרה במצבו. "מצבו אינו מבשר טובות" - אמרו בסביבת משפחתו של שמעון פרס.

תחילה, לאחר החשש האמיתי לחייו בלילה הראשון בו אושפז, חל שיפור מסוים בבמצבו של פרס בימים הראשונים והוא הוגדר יציב. מבית החולים נמסר אז: "הוא קצת יותר ערני, אנחנו מתרשמים שמצבו הנוירולוגי קצת יותר טוב".

כזכור, הנשיא לשעבר פונה לפני כשבועיים לבית החולים שיבא לאחר שחש ברע, וכמה שעות לאחר מכן לקה באירוע מוחי. בבדיקת הדימות הראשונה שנערכה לו עוד כשהיה בהכרה, אובחן כי הוא סובל מדימום מוחי משמעותי.

הסרטון האחרון של פרס (צילום: מתוך facebook)

נשיא המדינה ראובן ריבלין העושה בביקור ממלכתי באוקראינה, התייחס היום לדיווחים על החמרה במצבו של פרס, ואמר: "אני מבקש לשלוח מכאן תפילות לבריאותו של ידידי שמעון פרס. בשם העם בישראל ושוחרי שלומו בעולם כולנו נתפלל להחלמתו", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר