"שיעור בתקשורת"

בנימין נתניהו מציג: "צפו - מחאו לי כפיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא אהב את הדיווח בתקשורת הישראלית על קריאות בוז בהן נתקל בביקורו בניו יורק, ושיתף בעמוד הפייסבוק שלו תיעוד של מחיאות כפיים מהקהל. "לעתים נדירות ניתן לראות את השקר בהתגלמותו" (פוליטי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק / תמונה: קובי גדעון, לע"מ)

לאחר הפרסומים בכלי תקשורת ישראלים על קריאות בוז נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בעת שביקרו בתיאטרון בניו יורק, מתייחס היום (שלישי) ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו לפרסום, ומציג סרטון בו נראה הקהל כשהוא מריע לו ולרעייתו בעת שנכנס לאולם התיאטרון.

בפוסט שכתב נתניהו בעמוד הרשמי שלו תחת הכותרת "שיעור בתקשורת" נכתב "אחר הנאום בעצרת הכללית של האו"ם, הלכתי עם רעייתי שרה למחזה "המילטון". כשנכנסנו לאולם התיאטרון למעלה מאלף איש קיבלו אותנו בתשואות נלהבות. רבים עמדו על רגליהם ומחאו כפיים. בתוך הקהל הרב המריע, אולי אחד או שניים קראו קריאת גנאי. הקהל, שהיה מורכב ברובו מאזרחים אמריקניים מרחבי ארה"ב, כלל גם את הסנטור צ'ארלס שומר".

"לא יאומן" כותב ראש הממשלה ומספר שכלי תקשורת פרסמו כי "נתניהו ספג קריאות בוז". לדבריו: "לעיתים נדירות ניתן לראות את השקר בהתגלמותו. צפו בסרטון וראו את האמת!"

הוא האשים את כלי התקשורת ש"מעוותים אירוע כל כך ברור ומתועד" והסיק מכך כי "אפשר להבין כיצד הם מעוותים את המציאות בנושאים רבים אחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר