מנוחת עולמים

אחרי 4 שנים בבית קברות נוצרי: המת היהודי זוהה והובא לקבורה כהלכה

גופתו של אדם שנחשב ל"אלמוני" נטמנה בבית קברות נוצרי בישראל לפני כ-4 שנים. רק כעת התברר כי מדובר ביואל חפר. אנשי זק"א חפרו את קברו והביאו אותו לקבורה כהלכה (חדשות, שיווקי)

אנשי זק"א חופרים את הקבר בבית הקברות הנוצרי, היום (צילום: באדיבות המצלם )

לפני כארבע שנים, נקברה גופתו של אדם שנחשב ל'אלמוני' בבית קברות נוצרי. אף אחד לא ידע להצביע על זהותו של האלמוני שנקבר בין המצבות המעוטרות בצלבים נוצריים. הגופה נמצאה באתר בניה, ולאחר שלא זוהתה הא הוגדרה כ'גופת אלמוני'.

בימים האחרונים, נודע לאביו של ההרוג כי בנו נפטר לפני ארבע שנים וככל הנראה הוא נקבר תחת זהות אלמונית בבית קברות נוצרי. האב המודאג פנה לאנשי זק"א וללאחד מבכיריה, חיים וינגרטן, בכדי שאלו יעזרו לו לבדוק האם אכן מדובר בגופת בנו.

ואכן, לאחר בירור והתנהלות מהירה מול משרדי הממשלה האחראים על הנושא, הגיעו אנשי זק"א למסקנה כי אכן מדובר בגופת היהודי יואל חפר ז"ל.

היום, יממה אחרי פניית האב, הגיע צוות זק"א בפיקודו של בערל'ה יעקובוביץ למתחם בית הקברות הנוצרי ולאחר חפירה הוציא את גופת הנפטר שעברה זיהוי. שעות לאחר מכן התקיימה הלווייתו בהר המנוחות בירושלים, האב 'קרע' והחל לשבת שבעה על בנו.

עמותת זק"א נבדקה באופן יסודי על ידי כיכר השבת והצטרפה לנבחרת העמותות המיוחדת לאחר שנמצאה אמינה עם פרסום מסמכי שקיפות מסודרים לכל פעולות העמותה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר