"מתפללים עליך, טאטי"

מרגש: השיחה מהכלא בניו יורק לבני המשפחה בישראל

"טאטי על הקו", בישרה האם הנרגשת לילדיה, שהקשיבו למסר החיזוק שהיה לאבי המשפחה להעביר להם מהכלא הפדרלי בניו יורק | השיחה המרגשת בפרסום ראשון (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
העסקן ר' אהרון גולדברג (באדיבות המצלם)

דבר לא הכין את משפחת גולדברג להתרגשות ששררה אצלם לפני יומיים. "טאטי על הקו", בישרה האם הנרגשת לילדיה, שהקשיבו למסר החיזוק שהיה לאבי המשפחה להעביר להם מהכלא הפדרלי בניו יורק.

היתה זו הפעם הראשונה מזה שלושה שבועות שהעסקן ר' אהרון גולדברג העצור בארה"ב בשל מעורבותו בפרשת נסיון החטיפה של סרבן הגט, יצר קשר עם בני המשפחה המודאגים בישראל.

גולדברג העצור כעת עד תום ההליכים קיבל רשות מיוחדת להתקשר לקרובי משפחתו ששמחו לשמוע את קולו לאחר תקופה כה ארוכה.

"אנחנו דואגים לך ומתפללים עליך, טאטי, שהצדק יצא לאור ותצא לחופשי", אמרו הילדים בדמעות לאבא שמצידו השיב להם בקול חנוק: "אני מחזק אתכם מפה ואני ממתין שהאמת תנצח".

"תתפללו עלי יחד עם כל עם ישראל שאצא בקרוב מהמאסר ואשוב להיות אתכם יחד בארץ הקודש", הוסיף האב הנרגש.

בני המשפחה מספרים על התרגשות גדולה ולדבריהם מדובר בסוג של נס. "צריך להבין שאנחנו יודעים את האמת שאבא שלנו אדם צדיק שביקש לסייע להתיר עגונה והסתבך שלא בטובתו. אנחנו מקווים שבקרוב מאוד יוכל לשוב לישראל וניפגש עימו שוב".

בני המשפחה חוששים כי ניסו לתפור לאביהם תיק וכלל לא ברור שאכן בסיפור המדובר היה "ניסיון חטיפה". לדבריהם, ייתכן והשתמשו ב"ניסיון החטיפה" רק כדי להצדיק את מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר