פותח חזית חדשה

מרגי למשרד החינוך: לעצור העסקת קרובים בסמינרים

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי פותח חזית חדשה מול מנהלי הסמינרים שמפלים בנות וקורא למשרד החינוך לטפל בהעסקת הקרובים בסמינרים. "בתקופה שלי זה ייעצר", הבהיר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב מרגי (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ח"כ יעקב מרגי (ש"ס) מכריז מלחמה נוספת כנגד מנהלי הסמינרים שמסרבים לקבל בנות למוסדותיהם. מרגי דורש לעצור את העסקת קרובי המשפחה בסמינרים. במהלך הדיון כולו, הנוכחים הזכירו שוב ושוב כי רוב הבנות שלא מתקבלות הן מבני עדות המזרח.

>> ח"כ יעקב מרגי איש השנה שלכם?
הצביעו עכשיו בסקר אנשי השנה <<

במהלך דיון מיוחד שכינס הבוקר (רביעי) מרגי בוועדת החינוך הוא פנה למנהל המחוז החרדי איציק זהבי ושאל האם יש מי שבודק ועוקב אחרי העסקת קרובים בסמינרים החרדים שמפלים בנות.

מרגי, שיודע שהוא פותח חזית חדשה, אמר במהלך הדיון כי הוא יודע שהא דורך על יבלות - אך טובת הבנות עומדת לנגד עיניו, ופנה למשרד החינוך בדרישה לחקירה והפסקת העסקת קרובים כסנקציה נגד המנהלים המפלים.

לדבריו: "זו סנקציה בבטן הרכה שלהם, מצמרת הניהול עד אחרון בעלי התפקידים - עובר דרך היועצות והמורות - הם בני משפחה. בגופים אחרים היה אסור להעסיק כך. זה קיים".

מרגי הוסיף: "אני אבקש לקבל בסיכום מה משרד החינוך יעשה בנושא. בתקופה שלי זה ייעצר. ואני אבקש לדעת מה מתכונן משרד החינוך לעשות בסוגיה הזו של העסקת קרובים. מי שלא רוצה את הממלכה, שיעזוב את הממלכה, אין דבר כזה".

במהלך הדיון התייחס מרגי למנהל הסמינר הרב יחיאל מנדלסון, ואמר כי מדובר ב"שור מועד, סורר".

סגן ראש העיר ירושלים, מחזיק תיק חינוך חרדי, צביקה כהן התייחס לסנקציית שלילת תקציבים ממנהלי המוסדות ואמר כי מדובר במשחק שכן המנהלים לא מקבלים את הבנות, ולאחר חודשים של התעללות, הם מקבלים אותן והתקציב חוזר אליהם.

מרגי תקף את הרשויות המקומיות בציבור החרדי אמר: "הרשויות המקומיות, יש להם דברים יותר חשובים, הפרחים בכיכרות מעניין אותם יותר מהילדים".

כהן המשיך ותקף גם את איציק זהבי שטען כי מגבה את הרשויות המקומיות. כהן צעק לעברו ואמר: "תן לי סמכויות, תן לי סמכות אני אקח בשמחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר