הכינוס השנתי

בחג הסוכות: 'דגל התורה' תערוך כינוס בחיפה

הכינוס השנתי של המחלקה המוניציפלית ב"דגל התורה" לכלל הנציגים בחול המועד סוכות יתקיים השנה בחיפה. "נוכיח שאנחנו עומדים על שלנו", אומרים בסיעה הליטאית (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הכינוס הקודם של 'דגל התורה' בחיפה (באדיבות המצלם)

הכינוס השנתי של המחלקה המוניציפלית ב"דגל התורה", בניהול סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא, לכל נציגי התנועה, כמדי שנה בחול המועד של חג הסוכות, יתקיים השנה בחיפה.

הכינוס ייערך על ידי ארגון תודעה ובו צפויים להשתתף עשרות הנציגים מכל הערים והרשויות המקומיות.

בהודעה שנשלחה לנציגים נכתב: "הננו מתכבדים להזמינכם לשמחת חג שתתקיים בסוכת ידידנו הרב מיכאל אלפר הי"ו, סגן ראש העיר חיפה ביום ג' א' דחוה"מ סוכות, ט"ז תשרי בשעה 1 בצהריים, בהשתתפות חברי ועדות הרבנים וחברי ההנהלות של תודעה ודגל התורה, חברי הכנסת, רכזי תודעה ונציגי דגל התורה ברחבי הארץ. בברכת שנה טובה וגמר חתימה טובה".

יונה יהב אצל משפחת פרס

כזכור סביב מועמדותו של אלפר לתפקיד סגן ראש העיר נוצרה בשנה האחרונה סערה של ממש כאשר ראש העיר יונה יהב הודיע כי הוא מסרב להעניק לו את התפקיד שהובטח לסיעה הליטאית.

יצויין כי במהלך ניחום אבלים שקיים ראש עיריית חיפה יונה יהב אצל בני משפחת פרס התבטא יהב כי אין בתוכניתו להיכנע לדגל התורה. "יש לי חרדי אחד שעושה בעיות ואני לא מתכוון לתת לו את התפקיד", אמר יהב לפרשן הכלכלי של עיתון הארץ נחמיה שטרסלר.

שטרסלר הציע ליהב: "אולי תמנה אותו ויהיה לך שקט?", בתגובה הגיב ראש העיר: "השתגעת?!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר