בתגובה לרקטה בשדרות

חיל האוויר תקף מטרות טרור ברצועת עזה

צה"ל תקף מטרות טרור ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטה לעבר שדרות שהסתיים בנס בשלושה נפגעי חרדה בלבד. הירי נפתח באמצעות טנקים והמשיך על ידי חיל האוויר (חדשות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(קבוצת מדברים תקשורת)

שוב מפגין צה"ל חוסר סבלנות לירי רקטות לעבר ישראל ואחרי התקיפה מהקרקע הגיעה גם התקיפה מהאוויר. הפלסטינים דיווחו בצהריים (רביעי) כי מטוסי חיל האוויר תקפו מטרות חמאס בכמה יעדים ברצועת עזה בעקבות ירי הרקטה שפגעה בשדרות. כמו כן, לטענת הפלסטינים, בוצע במקביל גם ירי ארטילרי של צה"ל.

ככל הידוע בוצעו עד כה חמש תקיפות על ידי צה"ל. אחת באזור חאן יונס נגד מוצב של חמאס, שתיים נוספות במזרח העיר עזה, תקיפה אחת במערב העיר, ותקיפה נגד מוצב של המשטרה הימית של חמאס בצפון הרצועה.

רקטת קסאם התפוצצה בבוקר בכביש סמוך לבית ספר בעיר שדרות. טרם הנפילה נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות ובמועצה האזורית שער הנגב. ארגון סלפי בעזה בשם "אחפאד א-סחאבה אכנאפ בית אל-מקדס", שלאחרונה הצהיר כי הוא חלק מדעאש, ובעבר כבר ירה רקטות לעבר ישראל, קיבל אחריות על הירי לשדרות.

בחיל האוויר בודקים מדוע כיפת ברזל לא הופעלה הבוקר, ומבדיקה ראשונית עלה כי לא מדובר בתקלה. כידוע, בשל הקירבה לגבול המערכת התקשתה ליירט רקטות ופצמ"רים קצרי טווח.

בשדרות טופלו שלושה נפגעי חרדה, בהם נערה בת 15 וגבר בן 60, שפונו לטיפול בבית החולים ברזילי באשקלון. נזק קל נגרם לחלונות ולמכוניות שהיו בסביבת הנפילה.

בתגובה ראשונה ירו טנקים של צה"ל לעבר עמדות חמאס בצפון הרצועה. הפלסטינים דיווחו כי הירי בוצע לעבר עמדת תצפית של הזרוע הצבאית של חמאס במזרח בית חאנון בעזה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר