נלחמים בשחיתות

התרומה שלך באמת מגיעה לנזקקים ולא לעסקנים?

אנחנו תורמים ככל שביכולתנו עבור המשפחות שצריכות עזרה, אבל איך נדע שהכספים מגיעים ליעדם ולא למנהלים והעסקנים שמתעשרים על חשבון הנזקקים? כיכר השבת בפרויקט מיוחד, מציג לכם את העמותות שעברו בדיקה יסודית לשקיפות, יושר ואמינות (נבחרת העמותות, שיווקי)

בדקו שהכסף שתרמתם מגיע באמת לנזקקים. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

נבחרת העמותות: זק"א | בית חם | קופת העיר | אפרת | לפרטים נוספים לחץ כאן

"ותשובה ותפילה וצדקה - מעבירין את רוע הגזירה", התפללנו במוסף ראש השנה, אבל עד כמה אנו מודעים למשמעות "הצדקה"?

לכל מקום שאליו נפנה אנחנו שומעים את הקריאות והתחינות לעזרה. משפחות שרעבות ללחם, ניתוחים יקרים שדורשים כספים רבים, ילדים שחסרים ביגוד בימים הקרים, ורובנו משתדלים להעניק מעשר ככל שידינו משגת.

עמותות רבות פורשות את חסותם כאשר אין אף אחד אחר, והן מנסות להושיע במה שאפשר. כל התרומות, קטנות וגדולות, מתווספות לכדי הושטת היד לנזקקים שכבר כמעט על סף ייאוש.

אבל, לצערנו, בימינו עמותות רבות נגועות בשחיתות. הכספים הרבים שמועברים אליהן לא מגיעים לאלו שצריכים את התרומות, אלא למימון מנהלים ועסקנים שמתעשרים על חשבון המשפחות שזקוקות באופן דחוף לכל עזרה. והאמת? מתעשרים גם על חשבוננו.

כיצד נדע אלו עמותות באמת מבצעות את מלאכתן נאמנה? אילו עמותות מתנהלות באופן תקין וישר, שמעבירות באמת את התרומות שלנו באמת למי שצריך? אוי לנו שלמצב כזה הגענו - אבל אוי לנו אם לא נדע לפעול בהתאם.

כיכר השבת בפרויקט מיוחד לקח על עצמו את המשימה החשובה והקים את "נבחרת העמותות". כל עמותה תיבדק באופן יסודי ותקבל תו תקן איכות, ורק אלו שימצאו עומדות בתנאים - יהיו "בנבחרת העמותות", וככה אתם תדעו שאם תתרמו לאחת מהעמותות שנבדקו, כספכם מועבר באופן תקין ושקוף לנזקקים.

אישור ניהול תקין מאשר כי העמותה הגישה את המסמכים הדרושים לרשם העמותות, כמו פרוטוקול שנתי של האספה הכללית, דו"ח מבקר מסודר על-ידי רואה חשבון, דו"ח מילולי ועוד.

שקיפות התנהלות העמותה תחייב לספק מידע לגולשים על הפעילות שנעשתה מכספי תרומות הגולשים מדי חודש למשך שנה.

חשוב לציין כי לפי סעיף 46 - לפקודת מס הכנסה, יוצא כי מי שתרם למוסד ציבורי או למספר מוסדות ציבוריים, זכאי לזיכוי ממס הכנסה לאותה שנה.

נבחרת העמותות: זק"א | בית חם | קופת העיר | אפרת |

לפרטים נוספים לחץ כאן

העמותות שנמצאות כרגע בנבחרת העמותות עומדות בתנאים המחמירים של כיכר השבת, וכל תרומה שתישלח אליהן תהיה בדרך ליעדה באופן אמין וישר. בכל שינוי, נהיה הראשונים לעדכן.

זק"א - חילוץ והצלה בזמן אמת. שליחי חסד גם במקרים הקשים ביותר.
עמותת "בית חם" - המובילה את הטיפול בבריאות הנפש במגזר. במקצועיות ובדיסקרטיות.
קופת העיר - העמותה שמסייעת לעשרות אלפי משפחות נזקקות, מזון, ביגוד וליווי צמוד.
אפרת - האגודה לעידוד הילודה בעם היהודי, נאבקת בהפלות ומסייעת לחשוכי ילדים.

כשנותנים תרומה מוודאים שהכסף מגיע ליעדו! בדקו שהעמותה מתנהלת ביושרה ואמינות, ושהעזרה מגיעה לנזקקים ולא נעצרת אצל העסקנים שמתעשרים על חשבוננו. כנסו לנבחרת העמותות שלנו ובחנו בעצמכם!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר