"נאבד מטוס בגללם"

סמים ואלימות בדרך לרבינו: כך נראית הנסיעה לאומן מזווית הטייס

ריח של סמים קלים במטוס והתנהגות פרועה, הביאו טייס אל-על לבקש לנחות נחיתת חירום באנקרה בדרך לאוקראינה. בדו"ח שחיבר לאחר הטיסה האשים: 'התחושה הייתה שמטיסים עבריינים' (חרדים)

ארכיון (צילום: Anna Kaplan/ Flash90)

טייס באל-על יצא נגד התפרעות של בעלי חזות ברסלבית בטיסות לאומן, והזהיר מאיבוד מטוס של החברה בעקבות התנהגותם של הטסים: הביקורת החריפה, מתפרסמת הערב כשברקע מספר סרטונים המתעדים השתוללות של חסידים, לעתים אף אלימה, בטיסות וההכנות לנסיעות לאומן.

הדו"ח, שנכתב על ידי טייס בחברת התעופה אל-על שאמור היה להנחית מטוס ועליו חסידי ברסלב לנחיתת ביניים בטורקיה בגלל ריח כבד של סמים קלים שעל פי החשד עושנו במטוס - חושף את הזווית הפחות חיובית של הטיסות לציונו של רבי נחמן מברסלב בראש השנה.

כך נראתה אחת הטיסות לאומן (מתוך טוויטר)

בדו"ח כותב הטייס: "הבהרתי שאני עומד לבצע נחיתת ביניים באנקרה, כיוון שהם גורמים לסיכון המטוס ונוסעיו, האווירה בקבינה הייתה אלימה. הטיסה הייתה חריגה בכל קנה מידה, התחושה הייתה שמטיסים חבורת עבריינים".

הטייס מוסיף בדו"ח החריף: "חברת אל-על עושה כפי הנראה רווחים יפים מטיסות החסידים הללו, אבל! וכאן אני קובע חד משמעית: אם תופעות אלו ימשכו, חברת אל-על תאבד מטוס עקב התנהגות שלוחת רסן זו של חבורת עבריינים", עם זאת הוא הדגיש פרט חשוב - "אני מאמין כי היא אינה הרוב בקרב נוסעים אלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר