מחלוקת ברשתות החברתיות: התיק הזה כחול או לבן?

שנה וחצי לאחר שרבים מסביב לעולם עסקו בשאלה קשה - באיזה צבע הייתה השמלה הוויראלית, הוויכוח על הצבע חוזר לרשת, והפעם - באיזה צבע התיק של קייט ספייד? (מעניין)

לבן, או כחול? התיק השנוי במחלוקת (מתוך טוויטר)

לפני שנה וחצי, מיליוני גולשים מסביב לעולם דנו במשך שעות בשאלה גורלית שפיצלה את האינטרנט לשני מחנות - באיזה צבע הייתה השמלה שהופיעה בתמונה, כחול או לבן? כעת, נראה שהמחלוקת האינטרנטית חוזרת, הפעם בדמותו של תיק אופנתי ושאלת הצבע שלו.

ראשיתו של הוויכוח החדש בציוץ בטוויטר של טיילור קרוסו, אזרחית ארצות הברית. קרוסו טענה כי התיק שעוצב על ידי קייט ספייד בצבע כחול, אולם עוקבים רבים ברשת טענו כי הוא בכלל בצבע לבן. התמונה הפכה ויראלית, ומחנות הכחול / לבן הלכו וצברו תאוצה בתוך זמן קצר.

לבן? (צילום: מתוך טוויטר)

ומה באמת הצבע של התיק? ובכן, בקטלוג של המעצבת קייט ספייד נאמר כי מדובר בצבע "כחול מיסטי". אולם הדבר לא הביא לסיומו של העימות ברשתות החברתיות, וגולשים שונים עדיין הציגו תמונות של התיק שהוכיחו לדבריהם כי הוא בצבע לבן.

או כחול? (מתוך טוויטר)

גולשים אחרים טענו בתוקף כי קרוסו, שבעקבות הציוץ שלה החל העימות הגדול בין מצדדי הלבן למצדדי הכחול, 'שיחקה' בתאורה של התמונה בכדי לגרום לתיק להיראות בצבע שונה.

התיק כחול או לבן? הצביעו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר