"מתחזקים עם כוכבים"

אירוע החיזוק עם הסלבס נדחה: הרבנית נקעה את הרגל

רינת גבאי, עדן הראל, משה פרץ וסלבס נוספים היו אמורים להופיע מחר, באירוע חיזוק עם הרבנית לאה קוק, לקראת יום כיפור, אלא שהרבנית נקעה בסוף השבוע את רגלה והאירוע נדחה (ברנז'ה, ציצית)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבנית לאה קוק (צילומסך)

מחר, יום שני, שעות לפני התקדש יום הכיפורים, היה אמור להיערך ערב ענק של תפילה ושירי נשמה בהשתתפות הרבנית לאה קוק, רעייתו של המקובל הרב דב קוק ובהשתתפות אלפי נשים ביניהן זמרות מפורסמות וסלבס הנמצאות בתהליך של התחזקות והתקרבות לדת.

באירוע שהיה אמור להתקיים תחת הכותרת "מתחזקים עם כוכבים" היו צפויות להשתתף השחקניות מיה רווח (בתו של זאב רווח), רינת גבאי, עדן הראל, דיג'יי דאלי והיהודיות, משה פרץ במופע שירי קודש ועוד.

אלא שברגע האחרון הודיעו המארגנים על דחייה של המופע המיוחד למועד אחר זאת בעקבות העובדה שהרבנית קוק נקעה את רגלה.

בהודעה ששיגרו המארגנים נכתב: "נשים יקרות. לצער עם ישראל, ביום שישי כבוד הרבנית לאה קוק תליט"א נפצעה ברגלה, חיכינו עד צאת השבת להודיע. אנא שאו תפילה לרפואת הרבנית לאה בת עליזה שושנה".

בהמשך ההודעה נמסר כי בעקבת הנקע, האירוע "מתחזקים עם כוכבים" נדחה וכי כל הנשים שרכשו כרטיסים יישמר מקומן או שכספן יוחזר לפי רצונן.

בשיחה עם "כיכר השבת" מספרת המפיקה כי מדובר בנקע קל יחסית אולם בשלו נדחה האירוע. "רצות ברחוב שמועות בלתי אחראיות שאינן מבוססות כאילו הרבנית חולה ואינה חשה בטוב. אני רוצה להבהיר מדובר בנקע קל אולם הוא גרם לדחיית הכינוס הגדול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר