ההורים זועמים

משבר נתיבות משה: הבטחות בנט להורי הילדים לא מומשו

חברי כנסת כבר קמו והזדהו עם מצוקת הורי בית הספר התורני נתיבות משה בקרית שמואל, שר החינוך מיהר להודיע על הקמת וועדה - אך כלום לא קרה. ההורים החליטו לשבות (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מחאת ההורים והתלמידים, ארכיון (צילום: באדיבות המצלם)

המשבר הלימודי בקריית שמואל נמשך. בוועד ההורים של בית הספר התורני 'נתיבות משה' טוענים: מצוקת המבנה לא נפתרה, על אף הבטחותיו של שר החינוך נפתלי בנט להורים ולתלמידים. בעקבות כך, הם פונים היום (ראשון) במכתב חריף לשר החינוך, בו הם מביעים את אכזבתם ופגיעתם מכך שאף גורם רשמי מהמשרד לא שוחח עם ההורים ולא עדכן אותם על התפתחויות כלשהן.

"אנו, וועד הורי בית הספר 'נתיבות משה' שבקריית שמואל, פונים אליך כעת במכתב זה, עשרה ימים לאחר המועד הסופי שניתן להצגת מסקנות הועדה שהקמת, לפתרון ולמציאת מבנה קבע לבית הספר 'נתיבות משה' בקריית שמואל. אנו מאד מאוכזבים ופגועים מכך שאיש לא עדכן אותנו בדבר העיכוב בהצגת המסקנות, וכן שמאז ההחלטה על הקמת הוועדה, איש ממשרד החינוך לא טרח לתקשר איתנו ולעדכן אותנו בהתפתחויות. המינימום המצופה במצב הדברים האמור, היה שגורם בכיר ממשרד החינוך היה פוגש אותנו ומשוחח איתנו. דבר זה לא נעשה עד לרגע זה. אנו מבקשים מענה ממשרד החינוך, כפי שהתחייבתם", נכתב במכתב.

"אנו מבקשים", ממשיכים ההורים במכתבם, "להיות איתנו בקשר מיידי ולעדכן אותנו בדבר המסקנות וההמלצות לפתרון ראוי למצוקתם של 420 תלמידי ותלמידות בית הספר. אנו נוהגים עמכם בדרך של שקיפות ומעדכנים אתכם שהלימודים בבית הספר יושבתו החל מהיום הראשון ללימודים מיד לאחר חג הסוכות – למחרת איסרו חג של סוכות, כ"ד בתשרי, התשע"ז, 26.10.16".

מוועד הורי בית הספר נתיבות משה נמסר, כי למרות התחייבותו של שר החינוך לפתרון בתוך שבועיים, עברו מרגע הקמת וועדת הבדיקה למציאת פתרון הקבע יותר משלושה שבועות - ושום פתרון לא הוצג להורים. "כפי שאמרנו בעבר, לא נתפשר בשום אופן על בטיחותם ושלומם של ילדינו. אנו מצפים ממשרד החינוך לעדכן אותנו בהתפתחויות ולהציג את הפתרון כפי שהתחייבו. באם כל זאת לא ייעשה, אנו שבים להשבתת הלימודים מיד בתום החגים", הם מצהירים נחרצות.

כזכור, עם תחילת שנת הלימודים הודיעו בבית הספר נתיבות משה על השבתת הלימודים בשל מצוקת מבנים ומקום לתלמידים ואף יצאו להפגנות מחאה סוערות. נציגי בית הספר אף קיבלו גיבוי מחברי הכנסת החרדיים שהשתתפו עימם בהפגנות ויצאו להגנת התלמידים בדיונים בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר