צפו בתיעוד

מעצר ויספיש: מאות חסמו את צומת כיכר השבת בירושלים

מאות מפגינים מקיצוני 'העדה החרדית' והסיקריקים בירושלים, חסמו את צומת כיכר השבת בשכונת גאולה בירושלים כמחאה על מעצרו של שלמה ויספיש עד תום ההליכים (חדשות)

(צילום: קבוצת מדברים תקשורת)

מאות מפגינים מקיצוני 'העדה החרדית' והסיקריקים בירושלים, חסמו הערב (ראשון) את צומת כיכר השבת בשכונת גאולה בירושלים כמחאה על מעצרו של שלמה ויספיש, החשוד בתקיפת אשת רבה הראשי של קרית גת הרב חנוך הבלין. ויספיש נעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כזכור, לפני שבועות ספורים פרצו מספר מפגינים מקיצוני מאה שערים לביתו של הרב הבלין כמחאה על הסכם שחתם בית הדין של רבני חב"ד עם צה"ל, הסכם שלטענת מתנגדיו יגרור גיוס של אברכים ובחורים מישיבות חב"ד לצה"ל. ההסכם נחתם על מנת לאפשר לבחורי הישיבה בחב"ד לצאת לשנת לימוד בארצות הברית, כפי שנהוג בחסידות.

לאחר שפרצו לביתו של הרב הבלין ולאחר שאשת הרב הותקפה בפריצה, התעוררה סערה ציבורית כאשר שר הביטחון, שר הפנים ושרים נוספים גינו את התקיפה ודרשו מהמשטרה למצות את הדין עם התוקפים. הבלין נעצר יחד עם עוד שלושה מפגינים, מעצרם של שניים מהחשודים הוארך ביומיים שלאחריהם שוחררו ואילו מעצרו של ויספיש הוארך עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

כזכור, לפני כשבועיים נחשף ב"כיכר השבת" כי עסקני חסידות תולדות אהרון בירושלים מסרבים לסייע לעצור המזוהה עם הסיקריקים, זאת בעקבות פעילותם של הסיקריקים נגד בית הספר "חכמת לב" שמנוהל על ידי איש החסידות נגדו נטען כי נטל כספים ממשרד החינוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר