העימות בארה"ב

קלינטון או טראמפ? אורן חזן מפרשן • צפו

ח"כ אורן חזן מאמץ את ה"דימיון" המיוחס לו ולמועמד הרפבוליקני דונלד טראמפ ובראיון ל"כיכר השבת" מפרשן מי ניצח בעימות השני בין המתמודדים לנשיאות • צפו (פוליטי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בימים האחרונים צייץ ח"כ אורן חזן על כך שרבים רואים דמיון מסויים בין פעילותו הציבורית והפוליטית וסגנון התנהגותו לבין המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ.

במכשיר הסלולר האישי מחזיק חזן תמונה בה נראית קריקטורה עם דמותו שלו ודמותו של טראמפ כאשר הם שווים מינוס הדולרים שיש לטראמפ ואין לחזן.

"הייתי שמח לו הייתי דומה לו גם בכסף", אומר חזן בחיוך ל"כיכר השבת".

לגבי העימות אמש טוען חזן כי הציבור האמריקאי מבין שיש פה מועמד שעומד על עקרונותיו ומבקש לעשות שינו משמעותי ואסטרטגי. "כמו אצלי כך גם פה יש הבדל גדול בין מה שהתקשורת בוחרת לשקף לבין מה שהעם חש ומרגיש. העם תומך בו ומבין שהוא המנהיג הנכון לעת הזאת", אומר חזן ל"כיכר השבת".

הקריקטורה במכשירו האישי של ח"כ אורן חזן

האם אתה דומה לו גם בשערוריות המביכות? אנחנו שואלים וחזן משיב: "לא מתאים לכם, אתה עם כיפה ואתר דתי אתה צריך לדעת שזה הכל סתם דברים. העיקר זו הפעילות למען העם והמדינה".

חזן מוסיף ואומר כי "לא ייתכן שחנין זועבי תעמוד מעל בימת הכנסת ותשמיץ את העם היהודי, לא ייתכן שחברי הרשימה הערבית המשותפת יחרימו את הלוויתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס. עלינו לעמוד על שלנו ואז יכבדו אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר