אבל בבעלזא

בעל קפה פרידמן ומשב"ק הרבי: הרה"ח רבי צבי זאב פרידמן ז"ל

בבני ברק נפטר הרה"ח רבי צבי זאב פרידמן ז"ל, מחשובי חסידי בעלזא, שזכה לשמש בקודש עוד אצל האדמו"ר מהר"א מבעלזא ולפנסתו ניהל את "קפה פרידמן" בבני ברק (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בבני ברק נפטר בשעות הלילה (שני) הרה"ח רבי צבי זאב פרידמן ז"ל, מחשובי חסידי בעלזא, שזכה לשמש בקודש עוד אצל האדמו"ר מהר"א מבעלזא ואף הוציא על דמותו העילאית ספר זכרונות.

המנוח היה ידוע כאדם תלמיד חכם, ירא שמיים ובעל אוריין כאשר לפרנסתו ניהל יחד עם רעייתו את החנות הידועה "קפה פרידמן" ברחוב רבי עקיבא פינת רחוב הרב קוק בבני ברק, כאשר תמיד עשה את מלאכתו עראי ותורתו קבע ובכל עת מצוא היה ניתן לראותו רוכן על תלמודו או עוסק בספרי חסידות ומוסר.

צוואת המנוח ז"ל

הרב פרידמן היה ידוע בישרותו המופלגת וכל סוחרי בני ברק הוותיקים ציינו תמיד את משאו ומתנו באמונה מתוך עמידה על קוצו של יוד בענייני הלכה וחסידות.

הרב פרידמן הותיר אחריו את בניו הרב ישראל משה פרידמן חבר מועצת עיריית בני ברק מטעם יהדות התורה ומראשי ארגון תודעה וכן בניו אישי החינוך הרב יוסף פרידמן והרב מרדכי פרידמן.

הלוויתו יצאה בשעות הבוקר מביתו ברחוב בן זכאי בדרכה לירושלים שם בשעה 11.30 תצא מבית המדרש הגדול של בעלזא בדרכה להר המנוחות שם ייטמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר