"כאן ניתן להרגיש בחוש את המורא והפחד"

האסיר מתאר במכתב נרגש: כך מרגישים את יום הדין בכלא

שמעון ליבוביץ, הכלוא בחשד לתכנון חטיפת סרבן גט, שיגר מהכלא מכתב לחבריו, בו מתאר את החיים הקשים, ההתמודדות, השמירה על השפיות ואימת יום הדין מאחורי הסורגים| המכתב המלא (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שמעון ליבוביץ ומכתבו הנרגש (באדיבות המצלם)

האסיר שמעון ליבוביץ, העצור עד תום ההליכים בפרשת החשד לתכנון חטיפת סרבן הגט בארה"ב, כתב בימים אלו, מכתב מרגש לחבריו ולבני משפחתו בו הוא מתאר את החיים הקשים בכלא ואת ההתמודדות הלא פשוטה לשמור על שפיות ולהתמיד בקיום שמירת תורה ומצוות.

ליבוביץ שנעצר יחד עם העסקן הישראלי ר' אהרון גולדברג חשוד כי ביקש יחד עמו לחטוף את סרבן הגט תושב מונרו בזמן נסיעתו לאומן שבאוקראינה ולאלץ אותו בכוח ובכפייה להעניק גט לאשתו העגונה.

ליבוביץ מתאר על פני מספר דפים בכתב יד צפוף את שיגרת יומו ומספר על הרגשות הקשים, הבדידות, העצבות והאמונה בהשם.

"צי מינע טייערע חשובע אידישע ברידער", כותב ליבוביץ ברגש רב ומתאר את שעותיו הקשות. "אני צריך לשבת עם הגויים שמשחקים כל היום בכלים הטכנולוגים הטמאים ומבלים מתוך שיעמום", מספר ליבוביץ בעצב ומספר לחבריו על רגעי החיזוק כמו לימוד משניות ואמירת תהילים.

ליבוביץ מקווה כי בקרוב האמת תצא לאור וכי ישוחרר לחופשי.

ליבוביץ מתאר לחברים כי המאסר הנורא בכלא ממחיש את הרגעים לקראת ימי הדין הקרבים ובאים. "זה משל לימי הדין האמיתיים. כאן ניתן להרגיש בחוש את המורא והפחד לקראת המשפט הגדול והנורא", הוא כותב.

לסיום מבקש ליבוביץ מהחברים שיתפללו "לטובת חברו היושב עם בהמות וחיות טורפות בכלא", וכמו כן מבקש עוד "שיאמרו בפה כי הם מוחלים לו באם ציער אותם", וכן שהוא "מוחל להם בלב שלם".

"תתפללו על שמעון בן רחל שיזכה לצאת לחופשי ושתייה לכם כתיבה וחתימה טובה", מסיים ליבוביץ את מכתבו הנרגש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר