ערב יום כיפור

צבי יחזקאלי מספר: כך חזרתי בתשובה. צפו

ערב יום הכיפורים, מגיש "כיכר השבת" את סיפורו האישי של צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים של 'חדשות 10', שחזר בתשובה ומתבונן מה אבא שבשמים רוצה (יום כיפור)

(צילום: הידברות)

איש התקשורת המצליח שעשה שינוי משמעותי באורח חייו, שבת בתשובה והפך לאיש משפחה אחרי שנות רווקות ארוכות מספר על החוויה שלו כאב "לא לימדו אותי איך להיות אבא, אני מנסה להבין איזה אבא, אבא שבשמים רוצה שאהיה".

ויש לו גם תשובה איך הוא רוצה שיזכרו אותו אחרי 120: "כאיש שבאמצע החיים עשה תשובה הודה והתוודה והיה חייל של השם בעולם ועשה קידוש השם".

יחזקאלי מספר על תהליך החזרה בתשובה שלו, "שכחו לעשות לי הכרות עם היהדות ואחרי הודו התחלתי את הרומן שלי איתה עם הדרך המתוקה שלי אליה".

"תמיד היה לי חיפוש רוחני, אבל כל הרוחניות ארוזה תמיד כמו גלולת מרץ למה שאתה מבקש, תמיד זה שירת את מטרת העל שזה לאןםשאני הולך, אף פעם לא התבטלתי לדברים האלה. תמיד האמנתי באיזון של מזרח ומערב. וזה הפך אותי לבודד ומתוסכל", מספר יחזקאלי.

"גיליתי שבשיא הקריירה הפרסום והאהבה שקיבלתי מהקהל, הרגשתי בתוך תוכי מיצוי יתר של החיים בשלב מוקדם מידי וזה גרם לי להבין שזה שטויות", מתאר יחזקאלי את התחושות בטרם חזר בתשובה.

הוא גם מספר על חייו בפרשן מוביל לעניני ערבים בלי טלוויזיה בבית, "יש היום המון מידע, הכל עטוף בהרבה מידע והתפקיד שלי לבוא בלי כל הרעש, כדי להיות מעודכן אני לא מתעדכן. מספיקה לי שיחת טלפון עם מקור אחד ביום שיכולה לעשות לי את כל הפרשנות של הערב".

צפו בראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר