התאונה הקטלנית

האבא התייפח בהלויית בנו שנהרג: "אני רוצה להשאיר פה את הדמעות"

ההספד של הרב מיכאל אלמלם, אביו של אביעד שנהרג אמש בתאונה הקטלנית עם בת דודתו, לא הותיר עין יבשה. המשתתפים בהלויית תלמיד הישיבה קיבלו שיעור באמונה. האזינו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אביעד ז"ל (באדיבות המשפחה)

בהלוייה כאובה רבת משתתפים, ליוו היום (שני) באשדוד מכרים וידידים רבים, את תלמיד ישיבת כתר תורה אביעד אלמלם ז"ל שנהרג אמש בתאונה הקשה בכביש מספר 1, תאונה בה נהרגה גם בת דודתו אלישבע חדד ז"ל מבני ברק.

אביו של אביעד, הרב מיכאל, פתח ואמר בבכי: "אין לי פה להגיד ולא מצח להרים ראש. אבא שבשמים, אני מקבל את הדין באהבה. אביעד, אתה אהוב שלי. אני לא מוכן לדבר עליך בלשון עבר, לא יכול, רק בהווה".

"תתפלל ותעמוד להיות מליץ יושר על כולם כמו שהיית תמיד גומל חסדים", התייפח האב השכול. "כל אחד ואחד שעומד פה עכשיו במקום הזה שואל את עצמו 'מה אני עושה פה עכשיו'. יום לפני יום כיפור באו לפה כולם ללוות אותך, כי הם מכירים אותך מהחיוך שלך ומהארת הפנים שלך לכל יהודי".

הרב מיכאל אלמלם הוסיף וסיפר בהספדו, כי "בערב ראש השנה האחרון באת אלי במיוחד מהישיבה, לחצי שעה, להגיד לי שנה טובה, וסיפרת לי שהתקשרת ליותר ממאה ושמונים אנשים, מכרים וידידים, כדי לאחל להם שנה טובה, לא עשית העתק-הדבק, אפילו את הגננות שלך מהעבר התקשרת לברך".

האזינו להספד

"אני רוצה להשאיר פה את הדמעות, וככה לחזור לבית, לשאר הילדים הקדושים שלי", אמר האב בקול סדוק מבכי. "השם, אנחנו אוהבים אותך", סיים.

גם רבה הראשי של העיר אשדוד, הרב יוסף שיינין, השתתף במסע ההלוייה קורע הלב ונשא דברי הספד, לצד רבנים ומכרים נוספים, בהם אבי דרי מזק"א אשדוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר