טראמפ מתרסק

קריסה בסקרים; יו"ר בית הנבחרים מתנער מטראמפ

פול ראיין, מבכירי המפלגה הרפובליקנית הודיע כי אין בכוונתו להמשיך לגונן על המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ. במקביל, טראמפ רושם התרסקות בסקרים (חדשות)

(צילום: shutterstock)

פול ראיין, מבכירי המפלגה הרפובליקנית ודובר בית הנבחרים האמריקני, הודיע היום (שני) בשיחה עם חברי מפלגתו כי אין בכוונתו להמשיך לגונן על המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ. ראיין אמר כי הוא לא מתכוון להשתתף בקמפיין למענו. ראיין הוסיף כי הוא ממקד את המאמצים בימים שנותרו עד הבחירות בהבטחת הרוב הרפובליקני בקונגרס.

טראמפ לא נותר חייב ומסר כי: "פול ראיין צריך להשקיע זמן באיזון התקציב, במקומות עבודה ובהגירה הבלתי חוקית ולא לבזבז את הזמן שלו במאבק עם המועמד הרפובליקני".

ראיין אמנם לא הסיר באופן רשמי את תמיכתו במועמד מפלגתו, בניגוד לבכירים אחרים במפלגה הרפובליקנית שיצאו במפורש נגד טראמפ לאחר פרסום הקלטת המבישה שלו במהלך סוף השבוע האחרון על ידי עיתון ה"וושינגטון פוסט".

גורם במפלגה אמר לסוכנויות הידיעות בארה"ב כי פול ראיין השלים עם ניצחונה של קלינטון, שמובילה בסקרים הארציים ובכמה מדינות מפתח. "הוא יקדיש את כל האנרגיה שלו כדי להבטיח שלהילרי קלינטון לא יהיה 'צ'ק פתוח' מהקונגרס בשליטה דמוקרטית". הוא הוסיף כי ראיין אמר לרפובליקנים שמתמודדים בבחירות לבית הנבחרים ולסנאט כי בנוגע לתמיכה במועמד המפלגה לנשיאות עליהם לעשות מה שהם רואים לנכון.

בתוך כך, בסקר שפרסמה היום רשת NBC עולה כי קלינטון מובילה כעת בפער דו ספרתי על פני טראמפ. על פי הסקר שנערך לאחר שהקלטת התפרסמה, 46 אחוזים מהאמריקנים יצביעו עבור הילרי קלינטון לעומת 35 אחוזים בלבד שיצביעו לטראמפ. על פי הסקר 9 אחוזים יצביעו עבור המועמד העצמאי גארי ג'ונסון ואילו 2 אחוזים יצביעו עבור ג'יל סטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר