צפו: חיים ישראל בסליחות עם הנשיא ריבלין

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, אירח עשרות מתפללים לאמירת סליחות לקראת יום כיפור בבית הכנסת של משכן הנשיא בהובלת הפייטן חיים ישראל | צפו בתיעוד (חדשות)

(צילום: מארק ניימן / לע"מ)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, אירח אתמול (שני) עשרות מתפללים לאמירת סליחות לקראת יום כיפור בבית הכנסת של משכן הנשיא בהובלת הפייטן חיים ישראל. בסליחות השתתפו מתפללי בית הכנסת, תושבי השכונה הסמוכה למשכן ואורחים רבים.

"זו השנה השלישית שאנו עורכים את ערב אמירת הסליחות כאן בבית הנשיא. והשנה אנו עומדים כאן בתערובת של חששות ותקווה, כובד ראש ושמחה", אמר הנשיא בפתח דבריו והמשיך: "לעתים נדמה שהסליחות אופפות אותנו בעול העבר, החטא, הכובל אותנו, משתק אותנו, מונע את צמיחתנו מעלה מעלה, אבל הסליחה, המחילה הזו, יכולה גם להיות פתח לחופש מסוג אחר. פתח לתשובה במובן של חזרה, תיקון הדרך, ופתח למובן הפשוט של תשובה, מענה, דו שיח. דו שיח שיש בו חופש של לבבות שמתחברים ומתקרבים לבורא, למשפחה, לקהילה, לחבר ולחברה וגם אם נרצה, לעצמנו".

"אני מקווה שהשנה נדע לפתוח דף חדש בתוך ליבנו פנימה, לשים בצד, חלק מההבדלים והוויכוחים ולעמוד יחד באתגרים שעוד נכונו לנו", אמר הנשיא. "יחד אתכם אני נושא תפילה שניגוני הסליחות שלנו יהיו ניגונים של חשבון נפש ושל תשובה, ניגונים של עומק הלב ושל צמיחה. שנהטובה וגמר חתימה טובה! היו ברוכות וברוכים!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר