הבחירות בארה"ב

מסיר את הכפפות: טראמפ יוצא למלחמה במפלגתו

דונלד טראמפ התייחס להתנערות ממנו מצד רבים במפלגתו, אמר כי "הכבלים הוסרו ממני. אני יכול להילחם על אמריקה בדרך שאני רוצה" ופרסם תשדיר אישי נגד קלינטון (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בווידאו: התשדיר החדש של טראמפ נגד קלינטון (תמונה: שאטרסטוק)

ארבעה שבועות לפני הבחירות לנשיאות ארצות הברית, והמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ מסיר את הכפפות ומכריז מלחמה בבכירי מפלגתו שהתנער ממנו בעקבות פרסום הסרטון בו הוא נראה מתבטא בצורה גסה כלפי נשים. במקביל, טראמפ פרסם תשדיר נגד הילרי קלינטון, בו הוא מציג אותה מועדת בדרך לרכבה.

טראמפ התייחס להתקפות של בכירי מפלגתו ואמר כי "כעת הכבלים הוסרו", וכי מעתה הוא יילחם על הנשיאות "בדרך שאני רוצה", כלשונו.

הסקר האחרון שפורסם, מציג לקלינטון יתרון של 4% על דונלד טראמפ. למרות שנותרו עוד כארבעה שבועות ליום הבחירות, את חלק מהקולות כבר אי אפשר לשנות, זאת מאחר וביממה אחרונה החלה ההצבעה המוקדמת במספר מדינות.

בראיון לפוקס ניוז התייחס טראמפ לחבטות מצד מפלגתו ואמר כי הוא "פשוט עייף מחוסר התמיכה". על פול ראיין, שהודיע כי יפסיק להגן על טראמפ, אמר המועמד הצבעוני: "אני לא רוצה את התמיכה שלו, לא אכפת לי מהתמיכה שלו. לא הייתי רוצה להסתתר בתוך שוחה עם הרבה מהאנשים הללו. כולל ראיין, במיוחד ראיין".

בחשבון הטוויטר שלו צייץ טראמפ: "זה כל כך נחמד שהכבלים הוסרו ממני, וכעת אני יכול להילחם על אמריקה בדרך שאני רוצה". במפלגה הרפובליקנית חוששים כי המפלגה עומדת כעת בפני מלחמה פנימית חריפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר