בזמן שזעקתם סליחות

חדשות יום כיפור: 249 התעלפו, 136 נשים פונו לבתי חולים

יום כיפור במספרים, וגם: המלחמה של טראמפ בבכירי מפלגתו והקמפיין ש'הולך על הראש' של הילרי קלינטון, ניסיון חיסול בגליל, מאבק בריטי ברוסיה והתפתחויות במשפט המחבל מפריז (סיכום חדשות)

(צילום: הדס פרוש, פלאש 90 )

יום כיפור במספרים: צוותי מד"א הוזעקו במהלך הצום והעניקו טיפול רפואי ל-2,326 בני אדם. 249 בני אדם התעלפו, התייבשו וחשו ברע במהלך צום יום הכיפורים. 11 מהם אף נזקקו להחייאה. 220 בני אדם נפצעו משימוש באופניים או גלגליות, 20 בני אדם נפצעו בתאונות דרכים. 20 נוספים נפצעו באירועים אלימים. 136 נשים יולדות הועברו לבתי חולים, ושישה תינוקות יולדו בדרך.

טראמפ מסיר את הרסן: "זה כל כך נחמד שהכבלים הוסרו ממני, וכעת אני יכול להילחם על אמריקה בדרך שאני רוצה" צייץ במהלך יום הכיפורים דונלד טראמפ. תוך מספר שעות הוא גם יישם את האיום ב"בדרך שאני רוצה" ופרסם סרטון ש"הולך על הראש" של קלינטון, ומציד אותה מועדת בדרך לרכבה.

הרוצח מפריז בלי ייעוץ משפטי: עורכי דינו של סלאח עבדלסלאם, אחד מבין מחבלי מתקפת הטרור בפריז, הודיעו כי לא ייצגו אותו יותר, זאת מאחר וזה לא משוחח איתם והודיע כי הוא לא מעוניין בייעוץ משפטי. עורכי הדין טענו עוד כי הוא "יוצא מדעתו" בגלל המעקב אחריו והבידוד בו הוא נמצא.

ידויי אבנים בסילוואן: רעולי פנים יידו אבנים ובקבוקי תבערה על לוחמי מג"ב שפעלו בסילוואן בערב יום הכיפורים. הלוחמים ירו ופגעו במתפרעים. בדיווחים לא מאומתים נטען כי אחד המתפרעים שנפגע מהירי - נקבר במהלך הלילה.

ניסיון חיסול בגליל: שלושה תושבי ג'דיידה-מכר נפצעו באורח בינוני עד קשה בניסיון חיסול של תושב הכפר. הם פונו כאמור במצב בינוני עד קשה לטיפול רפואי בבית החולים גליל מערבי.

שר החוץ הבריטי נגד רוסיה: שר החוץ של בריטניה, בוריס ג'ונסון, קרא לקיים הפגנות מול השגרירות הרוסית, זאת בשל מעורבותה של רוסיה במלחמה בסוריה. מוקדם יותר יצאה נציגה ממפלגת הלייבור בקריאה דומה ואמרה כי הפגנות שכאלו יבהירו לפוטין ולאסד כי מדובר ב"מעשים נאלחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר