ה-FBI פתח בחקירה

חשד לטרור בארה"ב: מטוס התרסק במכוון

אזרח ירדן בן 28, סטודנט לטיסה, נהרג בהתרסקות מטוס בקונטיקט. הנוסע שנפצע קשה ושרד את ההתרסקות טען כי לא מדובר בתאונה. ה-FBI מוביל את החקירה (חדשות, בעולם)

ynet | כיכר השבת |
בווידאו: הדיווח על ההתרסקות ברשת ABC (מתוך ABC)

מטוס קל התרסק בקונטיקט, והרשויות בארה"ב חושדות שאותה התרסקות הייתה פעולת טרור מכוונת: ב"פוקס ניוז" פורסם כי ממצאים ראשוניים מחקירת ההתרסקות שבה נהרג אזרח ירדני ונפצע אדם נוסף עולה כי "פעולה מכוונת" היא שגרמה לכך. במועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה (NTSB) מסרו היום (ד') את ההודעה הזו וציינו כי ה-FBI יוביל את החקירה.

לפי ראש העיר איסט הרטפורד, הגבר ששרד את ההתרסקות מסר לחוקרים כי היא לא נבעה מתאונה. הוא מאושפז בבית החולים במצב קשה, אבל הצליח למסור פרטים לחוקרים. לפי העיתון "הרטפורד קיורנט", טייס מתלמד והמדריך שלו התווכחו לפני ההתרסקות, והסטודנט אמר כי הוא לא מתכוון להמשיך ולהטיס את המטוס.

חיפוש ראשוני בדירה שבה מתגורר אותו סטודנט לא מצאה קשר לטרור, אבל בהמשך מסרו הרשויות כי הן חוקרות חשד לטרור. לפי ה"ניו יורק טיימס", ההרוג הוא פראס פרייטח, ירדני בן 28. פרייטח נכנס לארצות הברית לפני ארבע שנים בוויזה ללימודי תעופה, קיבל רישיון טיסה אשתקד והיה רשאי להטיס מטוסים חד מנועיים.

בתחילה לא היה ברור מי הטיס את המטוס בעת ההתרסקות, אבל ככל הנראה מדובר באותו סטודנט ירדני. המטוס התרסק ברחוב הומה אדם, לא הרחק משדה התעופה, פגע בעמוד החשמל וגרם לכך שבבתים רבים באזור פסק החשמל. שני בני אדם ברכב מסחרי, שהיו קרובים לפגיעה במטוס שהתרסק, פונו לבית החולים כשמצבם קל. "זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, היה לנו מזל גדול", אמרו בקונטיקט לאחר ההתרסקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר