איבוד עשתונות

מקורב לפוטין מזהיר את האמריקנים: אתם מסתכנים במלחמה גרעינית אם לא תבחרו בטראמפ

כך נראה הפחד מאובדן כס הנשיאות: הרוסים מתגייסים לטובתו ומפחידים את הבוחרים בארה"ב, וטראמפ עצמו צורח על כתבת שפרסמה על עוד תקיפות עבר שלו: "את בן אדם דוחה" (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
טראמפ. מזיע מתמיד (צילום: shutterstock)

התערבות רוסית רשמית: ולדימיר ז'ירינובסקי, מקורבו הוותיק של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אמר אמש (רביעי) בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס: "על האמריקאים להצביע לטראמפ, אחרת הם מסתכנים במלחמה גרעינית". לא פחות.

לדבריו, טראמפ הוא האדם היחיד שיכול לתקן את ההסלמה המסוכנת ביחסים בין מוסקבה לוושינגטון. ז'ירינובסקי הזהיר כי יריבתו של טראמפ הילרי קלינטון תגרום למלחמת עולם שלישית. כזכור, אתמול טראמפ עצמו איים על האמריקנים כי בחירתה של קלינטון תגרום לשליטת דאעש בארצות הברית.

בתוך כך, אמש התפרסמו בעיתון הניו יורק טיימס עדויותיהן של שתי נשים שטוענות שדונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, תקף אותן בעבר הרחוק. טראמפ מצידו הכחיש מיד את הטענות. כעת הוא מאיים על העיתון הנפוץ: אתבע אתכם.

גברת 74 ממנהטן בשם ג'סיקה לידס, מצוטטת בעיתון כאומרת: "כשצפיתי בו אומר בעימות הנשיאותי כי תמיד התנהג כיאות כלפי נשים, רציתי לחבוט במסך הטלוויזיה מרוב תסכול על שקריו הבוטים", שאת בשל העובדה כי לפני יותר משלושים שנה, כשהיתה בת 38, טראמפ תקף אותה במהלך טיסה לניו יורק - כשהוא לא הכיר אותה כלל קודם לכן. כבר אז סיפרה לידס את פרטי התקרית לארבעה ממכריה, ואלו מאשרים את נכונות הדברים בראיון לניו יורק טיימס.

גם בפיה של רייצ'ל קרוקס, בת 33, סיפור דומה: כשהיא עבדה בשנת 2005 כפקידה בחברת נדל"ן ב'מגדל טראמפ' שבמנהטן, היא פגשה באקראי את דונלד וזה החל לטענתה לתקוף אותה. "הייתי כל כך מזועזעת שהוא חשב שהוא מספיק חשוב שהוא יכול לעשות דבר כזה", היא מתארת היום.

יצויין, כי זו לא הפעם הראשונה שסיפורים מסוג זה מתפרסמים אודות איל ההון הפרובוקטיבי, אך העיתוי הנוכחי הוא קריטי במיוחד, לאור כמה הקלטות המציגות אותו כיצור גס רוח שהתפרסמו ממנו לאחרונה והובילו לירידתו בסקרים ולגל ביקורת קשה נגדו מתוככי המפלגה הרפובליקנית מטעמה הוא מועמד בבחירות לנשיאות ארה"ב, ולאחר התאוששות מה במעמדו בדעת הקהל בעקבות העימות האחרון בינו לבין קלינטון הדמוקרטית בו הוא התנצל על דבריו הבוטים מן העבר והבטיח שהוא השתנה.

טראמפ כאמור מכחיש בתוקף את הפרסומים האחרונים וצרח על כתבת העיתון שהתקשרה לבקש תגובה: "את בן אדם דוחה", הטיח בכתבת ואיים לתבוע את העיתון על הפרסום. אחד מדוברין הוסיף אחר כך, ש "כל מה שנאמר בכתבה הוא בדיוני לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר