עכשיו זה סופי

בית המשפט קבע: יהב הפסיד לבעלזא

קורת רוח והקלה בציבור החרדי בחיפה עם החלטת בית המשפט לדחות את הערעור שהגיש ראש העיר יונה יהב כנגד רכישת בית התעשייה לטובת בית ספר של בעלזא (חדשות) לטובת בית ספר של בעלזא (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ילדי בעלזא בחיפה. ארכיון (צילום: אהרן ברוך ליבוביץ)

קורת רוח והקלה בציבור החרדי בחיפה עם החלטת בית המשפט בנוגע לערעור שהגיש ראש עיריית חיפה יונה יהב כנגד רכישת בית התעשייה ברחוב הרצל בעיר על ידי חסידות בעלזא.

בדברי הסיכום נכתב כי השימוש ב- 10% משטח המבנה הידוע כ"בית התעשייה", אשר נמצא ברחוב הרצל 92 בחיפה, לצורך מוסדות חינוך, הוא שימוש מותר על פי ההיתר והתוכניות החלות במקום ולכן אני דוחה הערעור.

כזכור, עיריית חיפה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי על ההחלטה הקודמת, בה ניצחה חסידות בעלזא שאושר לה להמשיך בהקמת בית הספר לבנות בעיר במבנה אותו העירייה סירבה לאשר להם.

בהחלטת סגן נשיא בית המשפט המחוזי בעיר, השופט אברהם אליקים, בפניו נערף הדיון בערעור, נכתב כי בהסכמת שני הצדדים הדיון נדחה ל-22.09, לקראת סוף החודש הבא, מה שמאפשר לחסידי בעלזא בחיפה להוציא לפועל את תוכניתם לכניסת התלמידות לבנין בו רצו כל העת.

מנהל חיידר בעלזא תוקף את יהב: "זו נקמנות ורשעות" (באדיבות המצלם)

כפי שהערכיו כבר אז כל הגורמים, השופט אליקים לא קיבל את הערעור ואפשר לחסידות בעלזא להמשיך להחזיק במקום כבית ספר לבנות.

כזכור, שופטת בית המשפט קבעה כי חסידות בעלזא רשאית לפתוח את בית הספר 'בית מלכה' במבנה בית התעשיה ברחוב הרצל, בעקבות ההחלטה ערערה עיריית חיפה וכעת נדחה ערעורה לחלוטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר