מטיילים בבין הזמנים

גן לאומי ציפורי - המשנה והתלמוד קמים לתחייה

עכשיו זה הזמן הנכון ביותר לצאת ולגלות את נופי ארצנו, ובעיקר לנוח... מזג האוויר הנעים מזמין את המשפחה לגיבוש והנאה. רגע לפני שחוזרים לישיבה - לאן יוצאים לטייל? (טיולים, שיווקי)

פסיפס גלגל המזלות בגן לאומי ציפורי (צילום: אלון לויטה)

בחופשת בין הזמנים יוצאים לטייל ברחבי הארץ עם מזג אוויר נוח, והרצון קצת לנוח מהחגים. אבל לאן יוצאים הפעם?

כיכר השבת בשיתוף רשות הטבע והגנים מביאים לכם את הפארקים והגנים הלאומיים ברחבי הארץ, עם מסלולים מסודרים ובטיחותיים, ושמגוון אטרקציות מהנות לכל המשפחה.

חוויה מהנה יכולה להיות רק אם היא מתאימה לכלל המשפחה, לכל הגילאים, הורים וילדים כאחד. מעבר לנופים והמסלולים, אנחנו מציעים לכם גם חופשה ערכית וחינוכית עם ההיסטוריה של העם היהודי.

אז מה הפעם?

גן לאומי ציפורי

מה קורה שם? העיר החשובה הגליל בימי המשנה והתלמוד ומשמעותית בתולדות העם היהודי. סיורים מודרכים, תצפיות וסרט. באתר ישנם גם מגוון צמחים נדירים, מלבד שטחי חקלאות וכרמי זית עתיקים.

איך מגיעים? מכביש צומת המוביל - נצרת (כביש מס' 79), בין סימני ק"מ 22-23.

כמה זה עולה לנו? מבוגר - 29 ש"ח, ילד ואזרח ותיק - 14 ש"ח. הנחות לסטודנטים.

מתי אפשר להגיע? ראשון עד חמישי, 8:00-17:00 (בשעון חורף עד 16:00)

ת'כלס, מה קורה שם? הגן הלאומי ציפורי מציג את המורשת של העם היהודי בימי חז"ל. ארכיאלוגיה, בית הכנסת העתיק, מסלולי הליכה והדרכות. בחנות המזכרות ישנו גם סרט על ההיסטוריה והאתר. כמובן שגם ישנם חניונים לפיקניק עם שירותים. לאנשים עם מוגבלויות ישנו רכב להסעות (בתיאום מראש). מגג המצודה הצלבנית תחזו בתצפית מרהיבה אל נופי הגליל התחתון.

היסטוריה למתחילים: יוסף בן מתתיהו כינה את ציפורי "פאר הגליל כולו", ואפשר להבין זאת הרי רבי יהודה הנשיא בחר להתגורר בה ולערוך בה את המשנה. בחפירות התגלתה עיר עתיקה ושלמה ורחובות מרוצפים פסיפסים (ראו בתמונה), וגם בבית הכנסת נחשפה רצפה מעוטרת בפסיפס מסיפורי המקרא וסמלים יהודיים.

אז איך מתקשרים? טלפון: 04-6568272 או פשוט בקרו באתר של רשות הטבע והגנים

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר