"אני אהרוג אותך"

אישום מזעזע: תקף במשך שנים את אחיותיו

כתב אישום חמור הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד גבר בן 41, תושב אזור ירושלים, בגין שורת עבירות חמורות שביצע לפי החשד בארבע אחיותיו (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

כתב אישום חמור הוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד גבר בן 41, תושב אזור ירושלים, בגין שורת עבירות חמורות שביצע לפי החשד בארבע אחיותיו.

את כתב האישום הגישה פרקליטות מחוז ירושלים באמצעות עו"ד רוית קודינסקי.

כתב האישום המזעזע מייחס לנאשם את ביצוע העבירות החל מהיותו בן 15 ובמשך שנים ארוכות, כאשר בעשרות הזדמנויות ביצע תקיפות אכזריות ומעשים חמורים וקשים בבית המשפחה.

הפגיעות באחיות נמשכה, כאמור, שנים ארוכות, הן במהלך נסיעות משפחתיות והן בעת שחלק התארחו אצל התוקף בבית. חלק מהאחיות הותקפו גם לאחר שחצו את גיל 21.

בכתב האישום נטען כי במהלך ויכוח בין הנאשם ואשתו על מקרי התקיפות בציבור החרדי, הם טענו כי המקרים הללו מתבצעים לעתים נדירות והמקרים בדרך כלל מטופלים על ידי המשטרה, בעוד אחותו המוקפת טענה כי בציבור החרדי יש מקרים רבים שבהם ניתן גיבוי לעבריינים.

לאחר מכן הודיעה האחות לנאשם כי צביעותו היא בלתי נסבלת וכי אם לטענתו בציבור החרדי לא מגנים על עבריין אז גם היא תפסיק להגן עליו על חשבונה, בתגובה היא זכתה ממנו לאיום כי יהרוג אותה. הנאשם אמר לאחותו כי אשתו וילדיו חשובים לו יותר מכל וכי הוא יעשה הכל לשמור עליהם. "אם מישהו אחד ידע מזה אני אהרוג אותך'".

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר