גל הטרור חזר

פיגוע ליד ירושלים: מחבל ארב בשיחים ודקר

מחבל שהסתתר בשיחים באזור הר אדר, התנפל על לוחם מג"ב, דקר אותו ונמלט מהמקום. הלוחם נפצע בידו באורח קל. כוחות מג"ב וצה"ל עורכים סריקות בכפרים הסמוכים (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במהלך פעילות מבצעית של לוחמי מג"ב הבוקר (שבת) על תוואי הגדר באזור הר אדר, מחבל שהסתתר בשיחים התנפל על אחד הלוחמים, דקר אותו ונמלט מהמקום. הלוחם נפצע בידו באורח קל בלבד. כוחות מג"ב וצה"ל ערכו סריקות באזור הכפרים מצפון-מערב לירושלים.

במסגרת החיפושים, הוקמו מחסומים על ידי כוחות צה"ל מהחטיבה המרחבית בנימין בכניסות לכפר בית סוריק הסמוך. במקביל, התבצעו סריקות גם בשטח הפתוח שבמורדות הר אדר לכיוון מזרח. האזור נחשב יחסית לשקט בשנים האחרונות. שב"כ מעורב בחקירה.

במסגרת הפרות סדר באזור ירושלים בערב יום כיפור, נורה למוות פלסטיני כבן 20. במשטרת ירושלים אמרו לאחר האירוע כי רעולי פנים יידו אבנים והשליכו בקבוקי תבערה לעבר לוחמי מג"ב שפעלו בסילוואן. במשטרה הסבירו כי לאחר שרעולי הפנים "סיכנו את חיי הלוחמים באופן ממשי, בוצע שימוש בירי וזוהתה פגיעה".

הלווית השוטר שנרצח בתחילת השבוע (צילום: שלמה מור)

בתחילת השבוע נרצחו בפיגוע הירי בירושלים רס"מ יוסי קירמה ולבנה מליחי הי"ד. המחבל שביצע את הפיגוע, תושב סילוואן, נסע במהירות לכיוון תחנת הרכבת הקלה מול המטה הארצי של המשטרה, ופתח בירי. מליחי נפצעה אנוש ומתה מאוחר יותר מפצעיה.

המחבל המשיך לנסוע לעבר שייח ג'ראח, עצר את הרכב כאשר הבחין בלוחמי יס"מ שנסעו לכיוונו, וירה לעברם. בין הלוחמים היה יוסי קירמה הי"ד, שמאוחר יותר מת מפצעיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר