טראמפ משתולל

"קלינטון היא המושחתת ביותר שאי פעם רצה לבית הלבן"

"צריך לערוך לקלינטון ולי בדיקות סמים לפני העימות הנשיאותי הבא" אמר המועמד הרפובליקני ורמז כי יריבתו משתמשת בחומרים אסורים. שב על אמירתו לפיה "היא הייתה צריכה להיות בכלא" (בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

"משוחרר מכבלים", כהגדרתו, התייצב הערב (מוצ"ש, שעון ישראל) המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בעצרת בחירות בניו המפשייר, ותקף את יריבתו למירוץ, הילרי קלינטון.

"צריך לערוך לקלינטון ולי בדיקות סמים לפני העימות הנשיאותי הבא - כי אני פשוט לא מבין מה קורה איתה" אמר טראמפ, ורמז כי קלינטון הייתה תחת השפעת חומרים ממריצים בעימות בין המועמדים.

"כמו שעושים בדיקות סמים לספורטאים לפני משחקים" הוסיף טראמפ, "כך צריך לעשות גם לנו בדיקות סמים לפני העימות. אני פשוט לא מבין מה העניין שלה".

טראמפ התייחס גם לאמירתו בעימות האחרון, לפיה אם היה הגורם האחראי על אכיפת החוק - קלינטון הייתה בכלא, ואמר כי "הילרי קלינטון היא הפוליטיקאית המושחתת ביותר שאי פעם רצה לבית הלבן. היא הייתה צריכה להיות עכשיו בכלא".

מוקדם יותר, בנאום שנשא בפורטסמות', תקף טראמפ את התקשורת. "כל הבחירות האלה פשוט מוטות על ידי תקשורת מושחתת שמדגישה טענות שקריות לחלוטין נגדי. "משקרים כדי שקלינטון תיבחר".

יצויין, כי גם בסוף השבוע המשיכו להיערם תלונות של נשים שנפגעו מדונלד טראמפ, הוא כצפוי מכחיש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר