האלבום החדש של שלומי גרטנר ומונה רוזנבלום: "מנחה"

שלומי גרטנר, הזמר הבריטי בעל קול הנשמה, חוזר עם אלבום שישי "מנחה" בהפקת גרשי מושקוביץ'. על העיבוד: גדול המוזיקאים של כל הזמנים ר' משה מרדכי (מונה) רוזנבלום (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
בווידאו: מונה רוזנבלום מתענג על השיר "שלא עשני גוי" מתוך האלבום החדש של גרטנר (באדיבות המצלם)

שלומי גרטנר, הזמר הבריטי בעל קול הנשמה, חוזר עם אלבום שישי "מנחה" בהפקת גרשי מושקוביץ'. על עיבוד האלבום מופקד גדול המוזיקאים של כל הזמנים ר' משה מרדכי (מונה) רוזנבלום.

לאחר כמה שנים של שקט תעשייתי בזירת האולפנים, חבר מונה לגרטנר וביחד הפיקו אלבום מושלם וגדוש בלהיטים סוחפים.

שלא עשני גוי // שלומי גרטנר

שלומי גרטנר מספר: "ההיכרות שלי עם מונה התחילה לפני כעשרים שנה, כשהוא עבד על האלבום 'אין עוד מלבדו' של מרדכי בן-דוד, הייתי בחור ישיבה בבני ברק והגעתי יחד עם עשרות בחורים לאודישנים למקהלה שתלווה את האלבום. בסופו של דבר נבחרתי מתוך עשרות מועמדים להשתתף באלבום, ומאז חלמתי לעבוד עם מונה על פרויקט משלי. לפני כשנתיים התחלנו לעבוד על האלבום 'מנחה' והייתה לי חוויה מיוחדת בכל תהליך היצירה, מונה נותן אישיות מיוחדת לכל שיר ושיר, כל הכתיבה והעיבודים שלו זה משהו מיוחד שבא לידי ביטוי בשמחה שפורצת כששומעים את האלבום".

עטיפת האלבום

באלבום משלבים כוחות מיטב המלחינים וגדולי המוזיקאים מישראל וארה"ב: יוסי גרין, יונתן רזאל - שאף מצטרף בדואט, איצי וולדנר, הרב מנדל ראטה, עמירן דביר, אלי קליין, מוטי אילוביץ', שמשון ניימאן, נפתלי שניצלער, מקהלת שירה ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר